1

Onderwerp: Niet 1 maar 2 auto's van cars

Afgelopen weekend had ik een opdracht. De klanten hadden een cars taart bij me gezien en wilde deze graag voor hun zoon die 4 werd. Of ik diezelfde taart kon maken. Tja, eigenlijk maak ik nooit dezelfde taarten. Nee hoor, hij hoeft ook niet precies hetzelfde te zijn. Wij willen graag dat de auto op de weg staat en als het kan, behalve die rode auto ook die lichtblauwe. Is dat niet te moeilijk? Nou moelijk, nee hoor, gelukkig heb ik van die malletjes en dan zijn de cars auto's poepsimpel. Alleen die warmte. Maar goed dat is mijn probleem. Dus met 2 ventilatoren en een hele kleine mini-airco. Aan de slag gegaan. En al zeg ik hetzelf: dit is mijn beste taart tot nu toe. Geen plooi, geen scheuren in de fondant, een superstrakke taart en 2 geweldige auto's op de straat. Ik wou dat al mijn taarten zou goed zouden lukken.
Dit is hem geworden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JX788T3H.jpg
Hij is trouwens gevuld met chocomousse en hagelslag en afgesmeerd met chocobotercreme.

Zo nu aan de slag voor de volgende opdracht. Dat moet een taart met een damesschoen worden, leuke bloemetjes erbij en dat in de kleuren paars en wit. Heb al een schoen geprobeerd te maken, maar ik vond hem helemaal niet mooi. Nu staat een mooi slippertje met hak te drogen. Het is erg simpel, maar wel mooi en het hoort toch bij deze periode met dit supermooi weer.
Zodra de taart af is, zal ik hem weer posten.
Groetjes en veel bakplezier,
Seline

2

Re: Niet 1 maar 2 auto's van cars

Knappe taart!

3

Mooie taart!

Groetjes Bianca

4

wauw!!
heel mooi!!

maar een malletje van de cars?
Waar heb je deze vandaan?

en alvast succes met de schoen!

groetjes!

Zoooooveel ideeën...Zooooo weinig tijd...
www.facebook.com/taartjevanevelien

5

evelien87 schreef:

wauw!!
heel mooi!!

maar een malletje van de cars?
Waar heb je deze vandaan?

en alvast succes met de schoen!

groetjes!

Dit malletje heb ik gekocht bij de speelgoedwinkel. Hij is eigenlijk bedoeld om de autootjes met gips te maken, maar met fondant gaat het ook. Alleen het plastic vormpje scheurt erg snel. Gelukkig was het setje niet duur. En heb hem nu al 2x gebruikt. Erg handig, vind ikzelf.
Groetjes,
Seline