1

Onderwerp: [FEEDBACK] Heel veel roze en een beetje roosjes....

Dat was het verzoek voor mijn eerste bruidstaart. En dat met deze temperaturen, pff... dubbel zweten :D. Kleuren en decoratie volledig gekozen door de bruid, ik vind hem errug zoetjes maar ben wel gelukkig met het complete plaatje. Gevuld met aardbeibavarois en verse aardbeien, heb ik deze vandaag gemaakt en het werd vanavond opgehaald door het bruidspaar en haar ouders. Zij waren allemaal ontzettend enthousiast en ik zag zoveel dingen die nog niet naar mijn zin waren...

Mijn roosjes zijn nogal hoog, vooral het bovenste taartje is niet strak onderaan, maar de botercreme wordt zo snel zacht met dit weer. Maar goed, bruidspaar gelukkig, hopelijk vinden ze hem morgen ook zo lekker, dus tja, laat maar weten wat jullie ervan vinden !

De rommelige achtergrond moet ik nog weg - photoshoppen ;)
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/bruidstaartjoostnathalie3.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/bruidstaartjoostnathalie2.jpg

En nog eentje van de binnenkant
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/bruidstaartjoostnathalie1.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: [FEEDBACK] Heel veel roze en een beetje roosjes....

Strakke taart hoor, ik vind m mooi... :Y

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

3

Ik vind het een geweldig ontwerp! Kei leuke rand zo met die hartjes erop. En super strak!

Persoonlijk had ik de rozen weggelaten. Heeft de taart niet nodig...mooi genoeg!!!
De rozen zelf kunnen wat korter zeg maar. Vind ze vrij hoog (als je begript wat ik bedoel. Ze staan zo...rechtop.

De binnenkant ziet er trouwens ook verrukkelijk uit!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Prachtige taart, geweldig die randjes, zou idd ook geen rozen gedaan hebben.... hij was al mooi genoeg !! :thumb:

5

OW, hier MOET ik even op reageren hoor! Een foto van de binnenkant, dat zie ik altijd zo graag :) Hmmm, krijg er meteen zin in!  :9

Dat randjeshartje, geweldig!!! En prachtig strakke letters!

Wat betreft de feedback: Ben het wel een beetje met de voorgaande dames eens, de rozen passsen er minder goed bij, misschien ook wel omdat ze nogal 'in de knop' zitten... Ik vind deze how to wel fijn, misschien jij ook?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=85074

Ik ben zelf een grote fan van die sprietentopper, dus van die ijzerdraadjes (met hartjes eraan zou ik in dit geval doen)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

hij is superleuk, die hartjes rand is zo sprekend en lief en toch ook weer speels! super!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Ben het helemaal eens met de rest...wat mooi!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

8

Petje af hoor. Met dit warme weer zo'n strakke taart afleveren. Idd geweldig leuk die hartjesrand (ga ik onthouden) en de lettertjes keurig!!!!

Ik zou zelf ipv rozen twee rechtopstaande harten gemaakt hebben (maar misschien waren de rozen ook wel de wens van het paar??)

Je kunt trots zijn op je eerste bruidstaart!! :Y

9

Mooie stapel.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

10

prachtig met die mooi rand van hartjes en de letters ook zo mooi strak. Ik zou ipv roosjes ook harten gedaan hebben denk ik, maar ieder doet het anders .

11

Mooi van eenvoud!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

hij is erg mooi. zie dat je trouwens uit de buurt komt

Groetjes Miranda

13

prachtige taart!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

14

mooi taartje!

15

Hoi, bedankt voor al jullie leuke reacties !

De roosjes zou ik inderdaad zelf ook niet voor gekozen hebben, maar de achternaam van de bruidegom is Roos, vandaar ;).
Ik vind het superleuk om alle reacties te krijgen en te lezen, daar leer ik tenslotte weer van !

Groetjes, Conny

16

Mooie taart Conny!!!!

Ben het met de eerdere reacties eens dat de roosjes er niet helemaal bijpassen. En hij had het zeker niet nodig. Erg strak.

Groetjes Elise

17

Mooie, strakke stapel! En die binnenkant... zalig! :9