1

Onderwerp: Merengue botercreme gemaakt

En ik weet nu al dat ik dat niet te vaak moet doen.  :)
normaal klop ik altijd netjes mijn gardes af, maar bij deze deed ik t maar lichtjes zodat er veel aan bleef zitten! Kon ik t lekker opeten! ;)

Ik heb zoveel gehad dat ik gister beetje misselijk was, maar dat kan ook van iets anders zijn. alhoewel ik t betwijfel ik heb echt teveel geproefd! haha!

Lekkere vulling dus, maar wel erg zoet, doen jullie dit meestal met een frisse vulling erbij? Ik wilde bokkenpootjesvulling erbij maken, maar dit lijkt me te machtig, niet?

Graag jullie mening!

Liefs yoompie

2

Re: Merengue botercreme gemaakt

Die vulling heb ik het afgelopen weekend ook gemaakt en ja... daar kan ik me ook misselijk in eten. Wat een lekker spul is dat hè?
Bokkenpootjesvulling ken ik nog niet (ben nog erg pril in dit taarten gebeuren), maar het klinkt wel heel erg lekker.  :9

Gewoon proberen, zou ik zo zeggen!

Dat is toch een TAART waard!

3

Echt wel! Tis heerlijk!
Nou misschien dit weekend dan maar weer eens een poging wagen tot een taart met deze vullingen!

4

Ik heb laatste een taart afgesmeerd met MBC en gevuld met bosvruchtenbavavoir en bosvruchtenjam. Het moet vreselijk lekker geweest zijn, want de jongens hebben een 15 persoonstaart met z'n 8ten schoon opgegeten.....  :9  :9  :)  :)

life is uncertain, eat dessert first!