1

Onderwerp: Help Lala van de Teletubbies !!!!

Hoi,

Nu moet ik een Teletubbie taart maken en Lala is de favoriet, maar nu zit ik te zoeken en plaatjes, maar wat me opvalt is dat ze allemaal een andere gezichts kleur hebben ? Klopt dat ? Maar zou je ook gewoon alle Teletubbies dezelfde gezichtskleur kunnen geven ? Klein beetje van peach van wilton gel ?

Wat denken jullie ? Ik persoonlijk zou kiezen voor beetje wilton peach gel !!!!! Bij de show off staan genoeg die ook die kleur hebben gedaan, maar ja als je weer gekleurde foto's zoekt op internet is het toch een andere kleur.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Help Lala van de Teletubbies !!!!

Bij de films op video is het me helemaal niet opgevallen dat ze allemaal een andere gezichtskleur hebben. Ik zou gewoon kiezen voor de peach, dat is een goede tubbie kleur.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Ik heb nu net even gekeken en je hebt gelijk! Ik denk dat het is om een beetje multicultie te zijn. Maar... het was mij nog nooit opgevallen en ik denk dus dat niemand het ziet als je alle snuitjes in dezelfde kleur doet!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Ja ik wist het wel.... ze hebben echt allemaal een eigen identiteit en ook kleur ondanks dat ze toch allemaal weer hetzelfde lijken.
Daar is volgens mij heel goed over nagedacht.

Maar ik denk dat het op een taart niet op zal wallen als de gezichtskleuren hetzelfde zijn hoor. Sterker nog..als je ze afwijkend maakt en niet precies de juiste kleur dan valt het misschien juist op als niet goed.

5

Ja, ze hebben inderdaad allemaal een andere " huidskleur". Maar ik betwijfel of het iemand zal opvallen dat de kleur niet gelijk is aan de echte teletubbies.

Succes, groetjes Ingrid :+

6

Nou dan wordt het gewoon klein beetje peach !!!!!!!

Ik vind trouwens de Teletubbies niet leuk, ik had liever een Bumba gemaakt maar ja die gene wilde juist Teletubbie !!! hihi.

Dank jullie wel voor de meningen !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Hihihihi, dat komt me bekend voor. Ik vind de teletubbies ook niet leuk, maar mijn zoontje vind het enig!!!

Succes met je taart

Groetjes Ingrid :+

8

:lol::lol::lol::lol: Ja kleine kinderen vinden het helemaal te gek, ik werkte op een kinderdagverblijf en daar was het helemaal te GEK, gelukkig hadden we daar geen tv ;)  Mijn oppas kindje vind het ook helemaal te gek, hij zit zowat in de tv !!!!!! Ik vind ze irri !!!!!

Nou ja vrijdag de taart maken !!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl