1

Onderwerp: c.c. na één dag toch wel droog,wie tip

hallo alle baksters,
ik had me cupcakes gevuld met een beetje b.b.room -(met een spuitzak),maar daar is niet veel van terug gevonden,de smaak was erg lekker,maar na een dag (bewaard in doos)vind ik ze toch te droog,wie heeft een idee voor mij-   las ook ergens jam meebakken ???.
  groetjes Carla

Re: c.c. na één dag toch wel droog,wie tip

Welke mix gebruik je? Ik heb van funcakes, maar ik eet ze wel drie dagen lang ;)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Ik gebruik altijd het recept van Nigella, die worden na een dag of 3 droog. Vul eigenlijk met niets.

Maar als ik zeker wil weten dat het wel nog wat sappig is aan de binnenkant bak ik 2 bevroren framboosjes mee in het beslag.
Je hebt allerlei bevroren fruit wat je mee kan bakken.

als je ze hebt gevuld met BBR moet ze dus in de koelkast, en cake wordt droog van de koelkast :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

o Loes dat lijkt me wel wat gewoon bevroren meebakken,ga gelijk volgende week uitproberen en zag net bij de cupcakes dat iemand een aardbei erin had ff opletten hoe zij dat gedaan had en Angelique ik gebruik ook van funcake,maar misschien is het de koelkast (in doosje)dat uitdroogd,we gaan het uitproberen,bedankt Carla

6

cc's drogen uit in de koelkast.
met de mix van funcakes blijven ze echt dagenlang lekker! ongevuld!

7 Laatst bewerkt door angelique1984 (18-07-2010 13:29)

Ik heb net weer ff geproefd  :shh: ik heb afgelopen donderdag cc gebakken van funcakes, en dan de stroopwafel. (zo lekker!)
Maar ze smaken nog prima!

Oh ja, ik bewaar ze in een doos van de ikea buiten de koelkast.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"