1

Onderwerp: Cupcakes

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een vraagje over cupcakes.. kan ik die ook gewoon bakken met de taartmix?

Ik heb niet zoveel marsepein meer en de buurvrouw is bevallen van haar tweede kindje..

Groetjes,
Denise

2

Re: Cupcakes

Als je de biscuit mix bedoelt dan zou ik dat zelf niet adviseren. Dat word nogal droog.
Je kunt beter 1:1:1:1 recept aanhouden.
Dus evenveel boter, zelfrijzend bakmeel, suiker (  of licht bruine basterdsuiker) en eieren. En een zakje vanille suiker.

boter met suiker en vanille suiker goed mixen. Daarna 1 voor 1 de eieren erin en ook steeds goed mixen. En dan de gezeefde bakmeel. en weer goed mixen.

Smakelijk!

Liefs, Zanoni

3

biscuitmix vind ik niet lekker als cupcakes. Inderdaad een beetje droog. Je kunt er wel cakemix voor gebruiken.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Ik vind de Red Velvet mix erg lekker  :9  en mislukt nooit.

life is uncertain, eat dessert first!

yarrah schreef:

Ik vind de Red Velvet mix erg lekker  :9  en mislukt nooit.

even off topic: waar koop je die dan? ik heb zoiets hier in NL nog nergens gezien.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

6

Volgens mij staat het recept voor de Red Velvet links bij de Recepten.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

7

Het recept wel, maar een mix ervoor heb ik ook nog nooit gezien hier.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me