1

Onderwerp: leger camouflage in taartvorm ;)

Mijn 5e taartje.
Voor het werk van mijn vriend (rara) als afscheid na 4 jaar opleiding in Breda.
Het camouflage marsepein maken was een hels karwei maar erg leuk en ik ben er heel tevreden mee.

Hoor wel graag tips of verbeterpunten... :)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AK4TD3E7.jpg

2

Re: leger camouflage in taartvorm ;)

Ik vind hem heel goed gelukt, leuk de datums er zo bij. :Y

Lieve groetjes van Nicole

3

mooi gedaan!

eh... hóe heb je dat gedaan?  O-)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

4

Ehm ja eerst 4 bollen in de juiste kleuren van de Nederlandse camo (was al een heel werk) en toen ben ik op een grote plaat gewoon stukjes tegen elkaar aan gaan leggen van groen, bruin en 'geel' gewoon worstjes tegen elkaar aandrukken en soort van puzzelen tot je een dikke pannekoek hebt.
Toen een stuk uitgerold, tot ie platter en dunner was en toen op de zelfde manier zwart eroverheen gedaan en weer verder uitgerold :)
Snap je t nog?:P
Groetjes!

5

Wow geweldig zeg! Met een man bij defensie en een zoon die van soldaten hou zal ik je idee echt moeten onthouden!!

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

6

Wow.... supergoede camouflage !!!!!
Mooi zo met het blauw erbij!

7

Super!! Het marmeren is erg mooi gelukt!

8

Prachtig!
Ook het logo is goed gelukt :Y !

9

stefabulous schreef:

Ehm ja eerst 4 bollen in de juiste kleuren van de Nederlandse camo (was al een heel werk) en toen ben ik op een grote plaat gewoon stukjes tegen elkaar aan gaan leggen van groen, bruin en 'geel' gewoon worstjes tegen elkaar aandrukken en soort van puzzelen tot je een dikke pannekoek hebt.
Toen een stuk uitgerold, tot ie platter en dunner was en toen op de zelfde manier zwart eroverheen gedaan en weer verder uitgerold :)
Groetjes!

Hij is echt goed gelukt! :thumb: . Zo ongeveer heb ik het ook gedaan. Maar dan in woestijnprint (voor mijn man die op verlof uit Afghanistan kwam). Welke kleuren heb jij nu gebruikt voor deze print? Het zijn precies de goede kleuren  :Y . Echt goed gedaan.

10

echt mooi zeg!

Enthousiaste groet, Maxime

11

Ik vind hem erg goed gelukt :thumb:

12

Heel leuk

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

13

Esther68 schreef:
stefabulous schreef:

Groetjes!

Hij is echt goed gelukt! :thumb: . Zo ongeveer heb ik het ook gedaan. Maar dan in woestijnprint (voor mijn man die op verlof uit Afghanistan kwam). Welke kleuren heb jij nu gebruikt voor deze print? Het zijn precies de goede kleuren  :Y . Echt goed gedaan.

Ik heb de kleuren echt uit vanalles en nog wat gemengd want had deze idd ook niet.
gewoon heel veel door elkaar mixen tot de juiste kleur eigenlijk...
Ik kan je niet vertellen wat erin zit want dat is gewoon een hele hoop restjes ;)

14

Vet Gaaf!

Groetjes San

15

super :thumb:

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

16

stefabulous schreef:

Groetjes!

ik snap je helemaal! thnx!!

ik vind hem helemaal leuk, met 3 jongens in huis kan ie nog wel eens van pas gaan komen ;)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!