1

Onderwerp: (tot-nu-toe)stille bewonderaar :)

Hoi allemaal!

Ik ben ondertussen gewend geraakt om na het werk even op dit forum te kijken dus ik dacht: ik stel me ook maar even voor!

Mijn naam is Joyce, ik ben 24 jaar en ik ga 16 september trouwen met een hele leuke jongen ;)

Omdat ons budget echt extreem laag is, heb ik het plan opgevat om mijn eigen bruidstaart te gaan maken. En nu heb ik gemerkt: als je ook maar iets over taarten googlet (is dat een werkwoord? :) ) dan komt dit forum voorbij in de eerste tien resulaten...

Al jullie werk maakt me erg enthousiast en ik heb daarnet al mijn eerste spulletjes besteld via de webshop.. Maar ik vind het wel een beetje eng hoor: ik kan opzich aardig overweg bij het bakken als het gaat om een simpel truffeltaartje oid.. een hele bruidstaart in elkaar zetten is wel andere koek (lees: taart)!

maarja, ik ga alle how-to's maar goed bekijken en jullie foto's checken voor inspiratie...

Jullie horen wel hoe het gaat want ik zal vast proberen bij jullie aan te kloppen voor advies!

greetz van Joyce

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

2

Re: (tot-nu-toe)stille bewonderaar :)

Heeeel spannend! Ben benieuwd! :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

3

Welkom!!
Wat spannend je eigen bruidstaart !!! Maar snel beginnen met oefentaartjes ;) en die aan ons showen natuurlijk!!
Veel succes én vooral veel plezier!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

4

Welkom en veel succes en plezier natuurlijk !

Mijn naam is Joyce, ik ben 24 jaar en ik ga 16 september trouwen met een hele leuke jongen
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

5

Welkom en veel bak en decoplezier gewenst.

Groetjes madhuri

Marinina schreef:

Welkom en veel succes en plezier natuurlijk !

Mijn naam is Joyce, ik ben 24 jaar en ik ga 16 september trouwen met een hele leuke jongen
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

haha! ja, ik hoor dat dat niet zo'n objectieve opmerking is :D

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

7

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook