1

Onderwerp: voor marlies

ons peetkind die een hele middag achter de computer heeft gezeten om een taart uit te zoeken....uiteindelijk kwam ze op de site van Wendy :s
ik vreesde dus het ergste.....de uiteindelijk keus viel op de zeemeermin...
het bakken van de blokkerbol vond ik al een drama..eerste poging buitenrand werd wel heel donker en de binnenkant nog lekker vloeibaar...dus weggemikt en toen met moskovisch nog maar eens geprobeerd. ..ook deze ging niet geweldig maar het moet maar.... gevuld met botercreme en verse aardbeien en 4 vruchtenjam....
verder viel het decoreren me wel mee....alleen het marsepein om de barbie is was gescheurd omdat ik aan de staart heb zitten duwen om het wat boller te krijgen bovenaan.....maar de kreeft en krab camoufleren dit wel een beetje....

Nou mijn dochter heeft in ieder geval dezelfde al besteld voor haar verjaardag dus met Marlies die 6 wordt zal het ook wel goed komen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E7AIY7ES.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4UOXLC8Z.jpg

en tips zijn natuurlijk wederom welkom...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

2

Re: voor marlies

Zo dat is nog eens een dotje.
en wat een leuke kleuren combi
en die scheur die je zeg dat er in zit nou daar zie je niets van.

ik vindt hem heel leuk. :)

groetjes marlies

3

Re: voor marlies

Dus je petekind mocht zelf een taart uitzoeken, welke dan ook?! Leuk, maar ook heel gewaagd ;):lol:. Je hebt het er super afgebracht :Y! De taart is mooi strak en je zeemeermin vind ik heel mooi geworden :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

Re: voor marlies

Heel goed gelukt hoor! Mooi en een ontzettend geduldwerkje die 2 keuren schubjes! Ik vind persoonlijk het prachtige donkerblauw iets te voor deze taart! Je bolletje is prachtig bol!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: voor marlies

Heel mooi geworden, de schubben zijn prachtig!! Wat een schrik zeg als je petekind iets uitzoekt van Wen haar album, haha ik had die wel even geblockt denk ik zo ;) :-D
Leuk trouwens de beestjes erbij, zijn ook goed gelukt!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

Re: voor marlies

Dat is een hele mooie zeemeermin. Dat haar! Geweldig! Je zeebeestjes zijn erg lief en die kleur blauw daar ben ik helemaal verliefd op. Welke is het?

7

Re: voor marlies

Ik had ook zeemeermin gemaakt met dezelfde pop. Ik vind haar super passen voor deze soort taart special vanwege dat haar :).... taart is super mooi geworden zeg. En die beestjes ook.  Dat blauw trouwens is ook geweldig. Ik heb laatst geprobeerd om zo donker te krijgen maar mij lukte dat niet :(

xxx Sanja

8

Re: voor marlies

Mooi gelukt zeg! Wat een werk met al die schubbetjes!

9

Re: voor marlies

juul schreef:

Dat is een hele mooie zeemeermin. Dat haar! Geweldig! Je zeebeestjes zijn erg lief en die kleur blauw daar ben ik helemaal verliefd op. Welke is het?

ik wilde de marsepein eerst grijs kleuren maar  toen ik met zwart bezig was werd ik een beetje nerveus dus had ik er wat aqua door gedaan en meer en meer...hahaha..en toen werd het dit....

marlies vond hem heel mooi maar had meer belangstelling voor het eten ervan...het behaatje was zooooooo op en daar was ik zo trots op...hahahaha..heerlijk die kinderen...en de volgende keer mag niemand meer op wendy dr site.,...hahahaha

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

10

Re: voor marlies

Heel leuk geworden!!

11

Re: voor marlies

Ooo, Saskia: ik herken je verhaal over dat behaatje... 't meisje waar ik 'm voor maakte hapte het behaatje al op nog voordat de taart goed en wel op tafel stond...

... de vistie bleek later opmerkingen gemaakt te hebben over het ontbreken van een net bovenstukje... :S

Ik vind je meermin prachtig... wat een werk he: die schubjes...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Re: voor marlies

koenie...ze heeft niet eens gekeken naar hoe mooi ik de nerfjes in de schelpjes had gemaakt....echt ...ooo kan je dat eten..hap slik weg....en ik alleen slik... :rolleyes:

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

13

Re: voor marlies

Ach gossie... wat een schatje!! Zowel je petekind als de meermin :-)

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

14

Re: voor marlies

Ik ben danig onder de indruk van de schubben, dit geeft echt wat extra's aan de taart.

Wat is het toch balen als je marsepein scheurt, gelukkig kan je het vaak nog wel verdoezelen.

Groeten Dorien

Groeten Dorien.

15

Re: voor marlies

Ik vind het een supertaart! Bol erg strak bekleed en heel mooi die schubben op de staart :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Re: voor marlies

Wat een prachtige zeemeermin. Knap gedaan, en mooie strak bekleed. Ook de kleuren zijn geweldig. Toppie :Y

17

Re: voor marlies

slankesas schreef:

marlies vond hem heel mooi maar had meer belangstelling voor het eten ervan...het behaatje was zooooooo op en daar was ik zo trots op...hahahaha..heerlijk die kinderen...en de volgende keer mag niemand meer op wendy dr site.,...hahahaha

Nou moe, ook flauw. ;) :lol:
Hij is je anders prima afgegaan. :Y En mooi dat de pas geleerde schelpjes en zeediertjes meteen goed van pas kwamen. :D

18

Re: voor marlies

Mooi stukkie werk, en geduldig ook met al die schubbetjes.
Je blauw, die ga ik onhouden, beetje petrol zo, mooi.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

19 Laatst bewerkt door marlies (16-07-2007 17:00)

Re: voor marlies

Ik ben nog lang niet jarig (november) maarre kom m maar brengen..... Mijn naam staat er toch echt bij.... ;)
Deze dame is heel erg mooi geworden hoor!! Ik vind je schelpjes erg leuk!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

20

Re: voor marlies

wendy schreef:
slankesas schreef:

marlies vond hem heel mooi maar had meer belangstelling voor het eten ervan...het behaatje was zooooooo op en daar was ik zo trots op...hahahaha..heerlijk die kinderen...en de volgende keer mag niemand meer op wendy dr site.,...hahahaha

Nou moe, ook flauw. ;) :lol:
Hij is je anders prima afgegaan. :Y En mooi dat de pas geleerde schelpjes en zeediertjes meteen goed van pas kwamen. :D

hahaha...wendy ..ja een beetje zelfbescherming hoor...na een paar workshopjes bij jou mogen ze weer kijken.....en ik was inderdaad heel blij dat ik de zeediertjes kon gebruiken...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

21

Re: voor marlies

Wat een leuke zeemeermin en de zeedieren maken hem echt helemaal af!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl