1

Onderwerp: gebruik van de letter Clikstix

ja hoor ,heb ik weer blond hé,heb ik van die Clikstix letters gekocht bij de webshop en heb GEEN idee hoe ze los krijg(letters en onderkantje) en gebruik ervan,zit wel engelse tekst bij (en ja kan dit lezen)maar snap het dan nog niet en had gelezen dat men er hier erg goed mee kon werken,dus heel graag hulp van degene die ze ook gebruikt ,alvast bedankt.
   taartgroetjes Carla

2

Re: gebruik van de letter Clikstix

Je gebruikt ze eigelijk als een tappit maar ipv het er uit slaan wat je normaal doet, gebruik je dus nu de bovenkant om de letters  er uit te duwen.

Ik vind dat dus gruwelijk onhandig en heb t hele duw mechanisme eruit getrokken en gebruik t al normale uitsteker  :o

3

Ik rol mijn marsepein heel dun. Dan leg ik de clikstix erop en duw het aan. Dan til ik de liniaal op en als de letter er niet uit gaan dan duw ik op het mechanisme om het eruit te halen. Ik vind het wel handig, want tot voor kort kon ik helemaal niks met de tappits uitstekers.

groetjes Marlies

4

Hier was pas nog een topic over...........misschien kan je iets met de tips:

**clikstix **

5

hoera, het muntje is gevallen,ik snap um nu helemaal,als ik jullie toch niet had ,al zoveel tips en dingen geleerd helemaal toppy bedankt Carla