1

Onderwerp: E-Taarten!

Gisteren hing ik met mijn vader aan de telefoon en die opperde me toch een leuk idee!

Ecards laten versturen vanaf je website!

Briljant!

Zo kun je je mooiste taartfoto's omtoveren tot een E-taart en deze gratis laten versturen door de bezoekers van je website.

Nou kreeg ik hier en daar al een opmerking binnen dat het wel een erg leuk idee is en ik wil het daarom graag met jullie allemaal delen.

Het idee van E-taarten wil ik voor iedereen openstellen!

Dus iedereen die wil mag het idee gebruiken!

Let wel op dat iedere website anders gebouwd is en ik niet weet hoe de functie ingebouwd moet worden, alleen wordpress gebruikers kan ik er momenteel mee op weg helpen.

Als tegenprestatie zou je misschien een linkje naar mijn website kunnen plaatsen, maar niets is verplicht.

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

2

Re: E-Taarten!

Een leuk idee!!!

Groetjes San

3

Etspaghet schreef:

Gisteren hing ik met mijn vader aan de telefoon en die opperde me toch een leuk idee!

Ecards laten versturen vanaf je website!

Briljant!

Zo kun je je mooiste taartfoto's omtoveren tot een E-taart en deze gratis laten versturen door de bezoekers van je website.

Nou kreeg ik hier en daar al een opmerking binnen dat het wel een erg leuk idee is en ik wil het daarom graag met jullie allemaal delen.

Het idee van E-taarten wil ik voor iedereen openstellen!

Dus iedereen die wil mag het idee gebruiken!

Let wel op dat iedere website anders gebouwd is en ik niet weet hoe de functie ingebouwd moet worden, alleen wordpress gebruikers kan ik er momenteel mee op weg helpen.

Als tegenprestatie zou je misschien een linkje naar mijn website kunnen plaatsen, maar niets is verplicht.

zo ver gaat mijn website kennis niet........maar linkruil wil ik best doen hoor, als jij mij kietelt, kietel ik jou  :lol:  :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

4

Het is inderdaad een heel goed idee.
Super dat je het deelt! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

5

Heb het idee ook wel eens onderzocht als onderdeel van DLT.

't Is trouwens iets mbt het WWW, dus

[MOVE] --> Het Wereld Wijde Web

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6 Laatst bewerkt door Chocoholic (15-07-2010 18:07)

Wat een leuk idee! Heb geen idee hoe het werkt, maar dat zal mijn vriend vast wel snappen die doet alles mbt de website.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

7

Wat een leuk idee! En super dat je het deelt met andere.
Groetjes
Hanako