1 Laatst bewerkt door dineke (13-07-2010 12:28)

Onderwerp: ik vind mezelf opnieuw uit :)

hallo allemaal,

ik ben al een tijd lid, maar sinds kort zijn de zaken even anders.
sinds eind februari sta ik officieel ingeschreven bij de k.v.k.

maar eerst iets over mijzelf. ik ben dineke, 27 jaar oud, heb een man en een kind van 15 maanden en behoorlijk gek van taarten maken. daarnaast werk ik nu nog maar 2 dagen op mijn gewone werk (ook met gebak) omdat de taarten veel tijd vragen en ik mijn zoontje ook heel graag de aandacht wil geven die hij verdiend.

ik ben nu al zo'n ruim 3 jaar bezig en vind het nog steeds heel leuk. zo'n half jaar later heb ik een website opgestart onder de naam taartendoos.

tegenwoordig geef ik workshops in taart decoratie. dit is mijn hoofdactiviteit.
voornamelijk aan beginners maar mijn eerste dag workshop staat nu ook op mijn site. een boerderij tafereel.

daarnaast maak ik nog steeds taarten, want klanten blijven maar komen, en verkoop ik ook grondstoffen en materialen. dit is echter wel een heel erg klein gedeelte van mijn werk. maar mocht je in de buurd van vleuten/utrecht wonen  en je hebt een keer fondant/marsepein/biscuit mix/gele room/cake mix/ bloemen uitstekers/ rollers/ palet messen/ etc. (hele dozen, maar ook kleinere hoeveelheden)nodig dan kan je me altijd bellen of mailen.

ik verkoop ook het leukste taarten blad mjam taart. dus ook die kan je bij mij vinden.

tot snel en veel bak en decoreer plezier.

liefs dineke
taartendoos.

Taartendoos, Workshops, taart en meer.

2

Re: ik vind mezelf opnieuw uit :)

Welkom op het forum en heel veel taart- en workshopplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Welkom en veel bak en decoplezier gewenst.

Groetjes madhuri