1

Onderwerp: De smeltende gitaart

Echt mijn eerste grote ramp taart. Zondag middag moest hij bezorgd worden. Bij het in elkaar zetten begon het zweten al en ondanks alle koelelementen in de en rond de taart is hij in de auto gesmolten. De hele hals was omgevallen. Schaamde me dood.
De ontvanger kon er erg om lachen.

Hier de foto van voor de reis.
Is gevuld met slagroom en BBR.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7W86U8R-D.jpg

Veel tips en trucs gevraagd.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

2

Re: De smeltende gitaart

Ik vraag me af of het alleen aan de temperatuur lag?! Waar heb je mee afgesmeerd als ik vragen mag?? (hele gave gitaar trouwens!)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

hele "coole" gitaar zeg!!! ziet er gaaf uit

Groetjes, Franka

4

Kadohke schreef:

Ik vraag me af of het alleen aan de temperatuur lag?! Waar heb je mee afgesmeerd als ik vragen mag?? (hele gave gitaar trouwens!)

Afgesmeerd met 1:1 bc. Daarna steeds de koelkast in om op te stijven.

5 Laatst bewerkt door Kadohke (13-07-2010 07:48)

hmm...1:1 is wel goed. Ik zie wel dat het vooral de handvat (of hoe noem je dat bij een gitaar??) is die smelt. Misschien dat daar de vulling door de botercreme is gekomen?? Gezien de vorm zou dat wel kunnen. Maar goed...met deze temperaturen kan alles :(

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Heeeeeel gaaaf !!  :thumb:

7

Kadohke schreef:

hmm...1:1 is wel goed. Ik zie wel dat het vooral de handvat (of hoe noem je dat bij een gitaar??) is die smelt. Misschien dat daar de vulling door de botercreme is gekomen?? Gezien de vorm zou dat wel kunnen. Maar goed...met deze temperaturen kan alles :(

Ja, in eerste instantie was het de hals. Smal en wankel, dus misschien is het wel iets verschoven. Na het vervoeren was de bovenkant ook helemaal kapot.

Maar ja, is niets meer aan te veranderen. Helaas.
Weer wat geleerd.