1

Onderwerp: Iemand ervaring met de mixer van ciatronic??

Hoi hoi,

Ik was net aan het snuffelen op internet naar een mixer, pff wat staan er veel op zeg :rolleyes:
Nu kwam ik ook deze tegen, heeft iemand hier ervaring mee?
Het is een ciatronic van 1000 watt.

Hij staat op de website van

partyverhuurzuidplas.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=111&Itemid=132

groetjes, Jolanda

Groetjes, Jolanda

Re: Iemand ervaring met de mixer van ciatronic??

de 'vraag en aanbod-rubrieken' zijn voor als je iets aanbiedt of als je naar een tweede hands product zoekt'

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

ow sorry :o , ik was al aan het twijffelen in welke rubriek hij moest

Groetjes, Jolanda

4

Hoi Jolanda,

Het is een prima mixer en ik zou niet meer zonder kunnen.
Doet prima zijn werk en alles komt er lekker en luchtig uit.

Qua prijs is deze ook nog goed te doen

5

oh dank je, ik kwam hem tegen op marktplaats, het lijkt mij een goede machine en hij ziet er nog leuk uit ook :Y , maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste. en de prijs es 120 euro, dus ook nog leuk.

Groetjes, Jolanda

6

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met deze machine?
ben er erg benieuwd naar.

Groetjes, Jolanda

Groetjes, Jolanda

7 Laatst bewerkt door deanera (14-07-2010 19:32)

ik heb deze ook ( bij de neckermann gekocht 5 jaar garantie erop voor € 129 nieuw)

hij werkt tot nu toe erg goed , hiervoor had ik een andere bij de macro gekocht en die was dus na 1 jaar al kapot en kon niet meer gemaakt worden en dat merk was eruit gegaan bij de macro ook, toen kreeg ik m,n geld terug en heb toen deze besteld online, er zit een veiligheid op dat als hij te zwaar moet mixen en je hebt hem op 4 staan dan gaat hij zelf terug naar 3 etc.

ik maak er botercreme mee en biscuit mix en tot nu toe werkt hij goed en voor dat geld en 5 jaar garantie erop vind ik het een goede koop .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

8

Heb het ook gisteren binnen. En gelukkig lees ik dat het positief is. Ik heb gewoon via Megapool besteld en dan ergens ophalen bij jou in de buurt of thuis laten bezorgen. Ik heb het voor 125 euro gekocht.

9

dank jullie!!
ga hem ook bestellen  :Y
ben benieuwd

Groetjes, Jolanda

10

ik dacht al ciatronic??? :think:
Ik kijken is het een clatronic :lol:

Ik heb hem pas geleden bij de harense smid gekocht en ben er heeeeeeeel tevreden over  :thumb:

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

11

:Y  ik zag het later ook dat het een clatronic was, vond hem op marktplaats en daar stond geen merknaam bij, dat stond alleen op de foto, vandaar.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties  :thumb:  :thumb: !!!

Groetjes, Jolanda

12

ik ben er heel blij mee. ik gebruik altijd de handmixer (nog steeds goed) maar wil groter. en mijn jongste zoon van 2 die hoorde dat ding werken en keek angstig ander geluid voor hem maar ik moest lachen van zijn uitdrukking, hij was altijd gewend met de handmixer.

ff geprobeerd met de slagroom resultaat is goed en straks de meringue toefje proberen. hoop dat het lukt.

13

ben benieuwd hoe mijn zoontjes kijken als ik hem krijg, ik heb nu nog een mixer van mijn mams, maar die maakt erg veel lawaai :rolleyes:

Groetjes, Jolanda