1

Onderwerp: zwarte randjes voor puzzelplaatje

hallo allemaal,
ik ben nieuw in het taartenbakken en ook op dit forum. Mijn eerste taart met puzzelplaatje is in de maak,  een van onze kids is jarig en wilde graag een donald duck taart..en overmoedig als ik ben ben ik daar dus aan begonnen. het puzzelplaatje ging vrij goed, maar ik wilde graag het toch omkaderen met een zwart randje..
Had ik dat maar niet gedaan. Ik heb een foodstift gekocht en dat is gewoon niet mooi geworden. Hoe maken jullie jullie mooie zwarte randjes?? dan begin ik gewoon maar opnieuw.

2

Re: zwarte randjes voor puzzelplaatje

met de sugarcraft gun; http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1087

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Met de sugargun, een kleipistool of door zelf randjes te rollen. Met een smoother gaat dat laatste erg makkelijk.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

dank jullie wel, hier kan ik wat mee ! :Y

5

Ik kan me best voorstellen dat als je net begint met taarten bakken, je soms schrikt van de prijzen die sommige dingen kosten.

Ook al is de sugargun een aankoop waar je geen spijt van zal krijgen, toch is het even een rib uit je lijf hihi.

Als je met je handen een rolletje rolt, en je wrijft je smoother erover heen, dan kun je ook vrij dunne lijntjes krijgen.

Groetjes San

6

Sannn schreef:

Ik kan me best voorstellen dat als je net begint met taarten bakken, je soms schrikt van de prijzen die sommige dingen kosten.

Ook al is de sugargun een aankoop waar je geen spijt van zal krijgen, toch is het even een rib uit je lijf hihi.

Als je met je handen een rolletje rolt, en je wrijft je smoother erover heen, dan kun je ook vrij dunne lijntjes krijgen.

Ik gebruik een grote spuit, die kan je voor ong. 2 euro bij de apotheek halen... 10 seconden in de magnetron en het komt er heel makkelijk als sliertje uit !

7

mijn duckie is af, nu nog wel met de smoother gedaan, de randjes zijn dikker dan dat ik eigenlijk zou willen zien, maar het is acceptabel..de sugargun staat nu bovenaan mijn : "wilikhebbenkannietzonder" lijstje  :D 
Maar eerst maar eens doen met de spullen die ik al aangeschaft heb, want ja, de eerste aankopen zijn wel erg duur geweest  :o