Onderwerp: Mijn eerste puzzel
Vandaag mijn eerste puzzel gemaakt, gewoon om te oefenen. Heb gekozen voor Charmmy Kitty. Alle adviezen zijn welkom. Bedankt voor het kijken.

but you may also be the world to one person."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste puzzel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag mijn eerste puzzel gemaakt, gewoon om te oefenen. Heb gekozen voor Charmmy Kitty. Alle adviezen zijn welkom. Bedankt voor het kijken.

goed gelukt hoor! vooral de oogjes!
ben benieuwd naar de taart die eronder mag!
Leuk hoor
goed gelukt hoor! vooral de oogjes!
ben benieuwd naar de taart die eronder mag!
Deze gaat niet op een taart. Ik ben aan het oefenen. Over een paar weken wordt mijn nichtje 2 jaar en ik wil haar graag een leuke taart geven. Ik heb besloten niet elke keer taart te maken. Is zo slecht voor mijn lijn

heel knap van je. Ik wil er ook aan beginnen, maar iets is mij wat onduidelijk. Moet je nou dat plastic mapje met de afbeelding erin, onder de fondant legen, zo ja hoe kan je dan de afbelding onder de fondant zien. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Wat een lieffie!!
Mooi hoor!
heel knap van je. Ik wil er ook aan beginnen, maar iets is mij wat onduidelijk. Moet je nou dat plastic mapje met de afbeelding erin, onder de fondant legen, zo ja hoe kan je dan de afbelding onder de fondant zien. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Ja, het stukje fondant dat je hebt uitgesneden op het mapje, met afbeelding erin, leggen zodat je weet waar het stukje hoort te liggen.
ik ga maar eens proberen. toch bedankt voor je reactie.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste puzzel