1 Laatst bewerkt door Verleidelijke taarten (30-09-2010 20:25)

Onderwerp: Ook ik gisteren workshop Suuz Wavy taart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TQE887YK.jpg

Dag lieve medetaarters, ook ik mocht gisteren deelnemen aan de cursus "hoe knutsel ik met fondant in de Tropen". Sjonge wat een temperatuur.

Het is een geweldige workshop "Wavy taart" en als je ooit de kans krijgt om hem te volgen: ik zeg DOEN !!!.  Ik heb er zoveel nieuwe dingen bijgeleerd dat geloof je gewoon niet. Het komt er nu op aan om alles nog mooier en strakker te krijgen. Maar ja, dat is een kwestie van oefenen, oefenen, oefenen. Dat ga ik dus ook zeker doen.

Suuz bedankt voor het overbrengen van je kennis en Tamara bedankt voor je gastvrijeheid.

Hier dan mijn resultaat dat door mijn dochters "Efteling taart" is gedoopt. Ik ben er zelf erg blij mee al weet ik ook wel waar de verbeterpunten zitten. Maar weet je wat zo leuk is, de mensen die hem hier thuis bewonderen zien dat lekker niet, want die hebben geen "taartogen" zoals jullie  ;)

Fijne zondag allemaal.

2

Re: Ook ik gisteren workshop Suuz Wavy taart

Supermooie taart! De benaming voor de taart van je dochter is fenomenaal :thumb:

En wat een geweldige verwoording: Hoe knutsel ik met fondant in de Tropen  :lol:  :lol:  :cool: . Geweldig.

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

3

Prachtig.
Als ie ook zo lekker smaakt als dat ie er uit ziet :thumb:

4

Ow, nu ik het eindresultaat zie..........helemaal top!

Zoveel verschil met de 'kale' en de aangeklede, helemaal af-versie!

En je dochter heeft gelijk: het is net een Efteling-taart!

Leuk ook om jou te ontmoeten gisteren!  :thumb:

5

Jou taart was ook super gedaan Athina en je dochter heeft dan ook een heel toepasselijke naam gekozen!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

6

dag Athina,

het is je dan ook gelukt zie ik! goed gedaan!!

Anne

7

wat is deze super zeg!
leuke kleuren ook!
mag ik vragen waar  de workshop is geweest,
ikheb zeker intresse

8

Mooi hoor. En respect dat je hem nog zo strak heb gekregen met dit but taart weer.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

9 Laatst bewerkt door Verleidelijke taarten (12-07-2010 09:21)

Nathalie B schreef:

wat is deze super zeg!
leuke kleuren ook!
mag ik vragen waar  de workshop is geweest,
ikheb zeker intresse

Hoi Nathalie,

De workshop werd gegeven door Suzanne Verhoef van Suikertaartjes.nl

Dit was een gastworkshop in Belgie, maar kijk maar eens op haar website voor andere lokaties en data.

Ik weet zo uit m'n hoofd dat ze er 24 juli een gepland heeft in Maastricht. Daar woont ze ook.

Ik kan je de workshop zeker aanraden. Het is erg pittig maar zeer zeker de moeite waard.
We zijn 5.5 uur aan een stuk bezig geweest en het was echt flink aanpoten om het af te krijgen. Ik had zelf bijvoorbeeld graag meer tijd aan aan het spuiten met icing willen besteden, maar dat zat er gewoon niet meer in. Is ook niet erg. Ik heb nu de beginselen gehad en kan nu lekker zelf gaan oefenen. Ook leuk !!!

Groetjes,
Athina

Wat heb je er een lief berichtje bij geschreven zeg! Het was mij echt een genoegen je te mogen leren kennen, wat ben jij toch een lieverd!
En je tropentaart is zeker erg goed gelukt, ik ben erg trots :)

Het was inderdaad echt zwaar hoor met dit weer, en dan ook nog eens allemaal nieuwe technieken en materialen.... Ik heb diep respect voor je doorzettingsvermogen en talent! En dat geldt voor jullie allemaal!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

11

Wat leuk om al die wavy's van de workshop voorbij te zien komen!
Deze vind ik ook weer erg mooi! Ik verheug me al op 6 november, dan mag ik bij Katja aan de slag.

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

Wendyke schreef:

Deze vind ik ook weer erg mooi! Ik verheug me al op 6 november, dan mag ik bij Katja aan de slag.

Hoi Wendy, dank je wel voor je compliment. Wat leuk dat jij deze workshop ook gaat doen. Maar wat mioet je nog lang wachten zeg.
Ik weet zeker dat je hem ook leuk vindt om te doen.

Lieve groet,
Athina

13

Verleidelijke taarten schreef:
Wendyke schreef:

Hoi Wendy, dank je wel voor je compliment. Wat leuk dat jij deze workshop ook gaat doen. Maar wat mioet je nog lang wachten zeg.
Ik weet zeker dat je hem ook leuk vindt om te doen.

Lieve groet,
Athina

Ja, ik vind het ook vreselijk om nog zo lang te moeten wachten  :/
maar ben pas 3 weken bezig met taarten maken. Dus om 24 juli al naar Maastricht te gaan, leek me wat te snel, aangezien ik lees, dat toch wel enige ervaring vereist is.
Maar goed, wat in het vat zit, verzuurt niet, he!
Ik vermaak me tot die tijd wel ;)  Ben al weer aan mijn 8ste taart bezig. Hoezo verslaafd? :rolleyes:

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy