Re: Aaaargh! Bruidegom's mamazilla!

mooie taarten hoor!!

ben heel nieuwsgierig naar hoe t verder gegaan is met de bruidstaart...ik zou persoonlijk denk ik gewoon gezegd hebben dat de taart klaar was en dat er verder niets meer mee gebeuren moest, omdat het bruidspaar het zo wilde hebben...wat een lef heeft zo'n mens zeg...ze heeft geen idee hoeveel tijd er in zo'n taart gaat zitten!

je vertelt t toch nog wel als je meer weet?

groetjes karin

taarten maken...echt heerlijk om te doen!!
http://www.facebook.com/mijntaartjes?ref=hl

Dit is echt een hele mooie eigentijds taart. Mooi  :)

Groetjes van Nicole!!

28

Prachtige taarten!!!

Maar die schoonmoeder! Ik zat het verhaal met ongeloof te lezen! Grrrrrrrrrrrrr.

Groetjes San

29

mooie taarten hoor

30

alles is al gezegd geloof ik ...supertaarten

31

oooh..hij is heel mooi.

en wat een draak van een vrouw zeg :mad:  :mad: . Dat je nog zo rustig gebleven bent... :thumb:  :thumb:  :thumb:

32 Laatst bewerkt door chocotoetje (12-07-2010 07:36)

oef, ik voel bijna de stoom uit mijn oren komen....
als ik zoiets prachtig moois gemaakt zou hebben (zo ver ben ik echt nog niet :) ) dan zou ik woowwwww.... laat ik maar niet zeggen wat ik dan met die vrouw gedaan zou hebben, maar ik zou zeker niet zo cool zijn gebleven als jij.  :cool:   ;)

dus ook daarvoor petje af! :D

en die bambi.... superschattig!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

33

Wauw prachtige bruidstaart!

34

Hoi meiden. Bedankt voor de reacties. Ik krijg net een smsje van de bruid (is een collega'tje). "Hoi lieve Dees, bedankt voor de prachtige taart! dikke x". Ik denk dus dat ze hem redelijk met rust heeft gelaten. Ik hoop maar dat hij niet helemaal ingezakt was door die stomme schaal van d'r. :s

@tirza, ik heb hem er voor nu maar weer ingestoken. Ik had ook geen separator plates, en vind het zo glibberig zonder houvast. Ik ga het zeker een keer proberen hoor!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

35

:grr:  :grr: Leuk zulke mensen. :rolleyes:
Gelukkig is de bruid tevreden geweest, de taart is prachtig! Ook je 30 graden boetseersels, lief!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

36

Lijkt inderdaad op de aflevering van cake boss, maar het had ook mijn schoonmoeder kunnen zijn. Toen ik vertelde dat ik wilde leren om taarten te gaan bakken en decoreren en dat ik me zelfs had aangemeld bij workshops, zei ze alleen : "oh", en vervolgens besteld zij een appeltaart bij de bakker voor de verjaardag van mijn man. Toen ze later mijn taart zag en proefde zei ze alleen dat hij niet droog is.

Maar dat terzijde, jouw taarten zijn echt geweldig  :thumb:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

37

Wauw! Ze zijn alle twee super! :thumb:
Hopelijk heeft de moeder er niet te veel aangezeten...zou jammer zijn van de prachtige taart!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

38

Oh ongelooflijk, je snapt niet dat iemand het lef heeft om zich met zo'n prachtige bruidstaart te bemoeien, jeetje.....

Heerlijk dat je zo'n pracht-sms'je van je collega hebt ontvangen, dan ben je al een hoop stress kwijt denk ik. En ik ben benieuwd inderdaad dat wat de mamazilla dan nog gedaan heeft, grr....

Groetjes, Conny

39

Hij is prachtig!! Ik wou dat ik ze zo kon maken. Wat een enorme *piep* zeg! Rot dat jij er nu een wrange nasmaak aan hebt overgehouden...wat moet je soms een gladde rug hebben.

Anyhoe..ik vind beide taarten geweldig!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

40

Wat een mooie taart, maar wat een mens zeg, ongelofelijk!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

41

super mooi!

42

Wat een mens  :mad:  dat verzin je toch niet. Zal het bruidspaar blij mee geweest zijn  :s
ik vind het prachtig zoals ie op de foto staat  :thumb:

Groetjes Son

43

AlexandraB schreef:

Lijkt inderdaad op de aflevering van cake boss, maar het had ook mijn schoonmoeder kunnen zijn. Toen ik vertelde dat ik wilde leren om taarten te gaan bakken en decoreren en dat ik me zelfs had aangemeld bij workshops, zei ze alleen : "oh", en vervolgens besteld zij een appeltaart bij de bakker voor de verjaardag van mijn man. Toen ze later mijn taart zag en proefde zei ze alleen dat hij niet droog is.

Maar dat terzijde, jouw taarten zijn echt geweldig  :thumb:

Wow erg herkenbaar, zo ook hier, de mijne roemt mijn taarten en ondertussen gaat ze super dure gebakjes halen :s

Hoe dan ook!: super kanppe taartjes, ja ook die met boetseerseltjes hoor!

44

Wat een mens zeg, die Bruidegom's mamazilla.
Ze heeft maar met haar tengels van jouw prachtige bruidstaart af te blijven!

Je Bambitaartje is supersnoezig! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

45

Tja, je zult ze altijd houden  :s . Gelukkig hebt jij de goede foto's van je taarten  :Y

groeten Annemieke
Cake It

46

Ooo mooie taarten!!!
Jeminee, het zal je schoonmoeder wezen! die zou je dan toch ook gelijk het raam uit gooien ;) (maar dat is mijn persoonlijke mening hoor :)). De taart was iig prachtig, leuk met die kunststof buis, steek je die er gewoon in? Ook bambi is super schattig geboetseerd!

Groetjes, Jose

getver, wat een akelig mens! heel blij dat dat niet mijn schoonmoeder is!!!
vind de taarten supermooi! heel gaaf!
ben eigenlijk wel benieuwd wat ze nu bedoelde met "versieren"?!

48

Mooie taarten zeg!
Ik hoop van harte dat die moeder niet met een bus spuitslagroom en een bak suikerparels aan de slag is gegaan ;)

49

Echt mooi gedaan! Een leuke topper! Vind'em ook lekker origineel!  :thumb:

50 Laatst bewerkt door Taartotheek (12-07-2010 21:56)

Ze zijn geweldig! Vooral de bruidstaart is een plaatje; super!

Volgens mij heeft moeders er niets mee te maken.. en zijn de
wensen tussen jou en het bruidspaar besproken?

Ik had gezegd dat de taart zo was besproken met het bruidspaar en dat ik hem ook strikt uitvoer volgens de opdracht.
Misschien is het wat als moeders een workshop gaat volgen.. kan ze ook freubelen  :Y 

Heb je al iets gehoord?

Groetjes Ellen

taartOtheek: smaak + creatie = traktatie! :)