1

Onderwerp: Aaaargh! Bruidegom's mamazilla!

Heb net deze bruidstaart afgeleverd. Het paar was er nog niet, maar de mama van de gom wel. Ik moest nog opbouwen, dus hij kwam in twee dozen. "Ooh wat leuk, ik heb twee sta-tafels dus op elke één". Ik leg uit dat het op elkaar moet. Mooi bord heb ik eronder. Nee moeders had nog wel een schaal, maar die loopt bol, en terwijl ik uitleg waarom dat geen goed idee is, roept ze "oh, dat kan wel hoor", en pakt met twee handen aan de zijkanten mijn ondertaart op en zet hem op de schaal  :grr:  :grr:  :grr:  :x  :x . Goed... ik de bovenste erop gezet, zegt ze nog "nou, dank je wel, ik ga hem even verder versieren".  :nooo  :nooo  :nooo  :nooo

Ik weet niet wat ze er verder mee gedaan heeft, maar dit zijn mijn foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EJH6YQFS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HKDQ4XAN.jpg

Ik hoop dat hij nog leeft  :/ .

Gisteren in de hitte ook nog een poging tot boetseren gedaan. Dat doe ik dus niet meer in 30 graden! Toch wel een lief bambi taartje geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PPY8OTVT.jpg

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Aaaargh! Bruidegom's mamazilla!

:s zoooo dan heb je  zo je best gedaan, gaat zei hem wel even verder versieren :nooo

Hij is echt heel erg mooi! en super knap!!

Hoe heb je die letters gedaan als ik vragen mag, uitgeprint?

3 Laatst bewerkt door Wodan (11-07-2010 12:40)

Tjee wat een gedoe zeg, en als het misgaat voel jij je schuldig!

Nu was onze CM absoluut niet meegaand (die had geen zin om een en ander klaar te zetten voor ons), maar zoals die moeder doet... dat is weer het andere uiterste..  :grr: 

Hoezo extra versieren?! Waar bemoeit ze zich mee..
Ow jee..ik als bruid zou enorm boos gaan worden op dat mens...  :mad:  :lol:

Had je geen telefoonnummer van de CM? Om die even in te seinen dat je de taart niet naar je wensen neer hebt kunnen zetten?
Van de andere kant kan je dat ook weer problemen opleveren..

O vergeet ik in de haast nog te zeggen dat het een prachtige taart is!
Is dat een kunststof koker ertussen of van glas?

lekker wijf die moeder.. grrrr

Mooie taarten zeg!

Groetjes Natasja!

5

Ik vertel het net tegen mijn hubbie, die was wel heel erg verbaast..
"hoezo verder versieren?!  :grr: "

6 Laatst bewerkt door Plientje89 (11-07-2010 12:47)

Wat een verhaal  :x Hopelijk bedoelde ze met 'verder versieren' dat ze de tafel waar de taart op staat wat verder opfleurt  :o

Maar wat een taarten!  :D   *D

7

Sommige mensen... :x

Mooier kon ze je taart in elk geval niet maken, ik vind 'm prachtig!

Say YES with joy. Say NO without fear.

8 Laatst bewerkt door Thimomam (11-07-2010 12:49)

2x *oeps*

Say YES with joy. Say NO without fear.

9 Laatst bewerkt door Brigitte (11-07-2010 12:50)

oh doet mij zo denken aan die bruid in cake boss, die ook even kwam helpen met de icing decoratie!!!! gelukkig een foto voor, ben benieuwd of je nog iets hoort van het bruidspaar.

want ik vind het zo een plaatje zeker met het "glas" ertussen

ps zal de bruid even blij met d'r schoonmoeder zijn!

10

Bedankt voor de reacties meiden (en hubbie van Wodan ;))... ik wacht het rustig af. Niet mijn probleem (dat blijf ik maar zeggen, maar ondertussen... :grr: )

De tekst is inderdaad geprint, ze wilden de namen precies zoals op de uitnodiging, dus dan maar zo.

De koker is van doorzichtig kunststof. Daar ben ik echt heel blij mee. Ik heb hem één keer eerder gebruikt, en nu al 5 bestellingen staan ervoor.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

11

Ongelooflijk... totaal geen respect voor je werk!
Het zijn wel echt prachtige taarten zeg.
Hopelijk heeft mamazilla niet al te veel schade toegebracht... :nooo

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

12

Wat een prachtige taarten!

En die mamazilla....  :x  :x  :x mensen die zich -niet gehinderd door enige kennis van zaken- overal mee bemoeien  :x  :x  :x

Gelukkig heb je in ieder geval zelf foto's gemaakt van hoe je 'm hebt afgeleverd... want die zijn echt PRACHTIG  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

13

Wauw, echt een enorm plaatje zeg! Lastig dat je zo werd tegengewerkt..... Goed van je dat je zo positief blijft!

Enne die koker is echt fantastisch!!!!!

Enjoy!

14

Ik moest ook direct denken dat ze misschien geïnspireerd was door de aflevering van Cake Boss waar die bridezilla los ging op haar taart... :rolleyes:
Ergens ben ik wel nieuwsgierig wat ze er dan verder mee gedaan heeft, sorry, maar ik kan me niet voorstellen wat zo iemand bezielt. Ik hoop ook dat ze bedoelde dat ze de tafel nog wat verder ging versieren, zodat de taart mooi uitkwam. Maar ik kan me goed voorstellen dat je ietwat angstig wacht op een eventuele reactie van het bruidspaar. (Al zullen zij vast wel wat gewend zijn van (schoon)moeder?)

Hoe het ook zij: het zijn allebei erg mooie taarten: mooi geboetseerd, die Bambi en zijn vriendjes, en de bruidstaart vind ik erg strak en smaakvol gedecoreerd.

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

15

Het zijn supermooie taarten geworden en hopelijk blijft de schoonmoeder er verder inderdaad van af!

Schoonmoeders / en soms ook moeders aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh  :x (ze denken het altijd / vaak beter te weten)

Heb je die kunststof koker gewoon in de taart gedrukt, na het bekleden, en daarna verder versierd??

16

Wat zijn ze allebei mooi!! Echt prachtig!!
Die koker gaat om mijn hebben-lijstje ;)

Bambi vind ik toch wel t toppunt van schattigheid!!

En mamazilla  :x  :x  :x  :x  Kan ik beter niks op zeggen!

17

Joyce84 schreef:

Die koker gaat om mijn hebben-lijstje ;)

Waar kan je deze koker bestellen?? Ik zie 'em volgens mij niet in de webshop.

18 Laatst bewerkt door Verleidelijke taarten (30-09-2010 20:32)

Hoi, geweldige taart heb je gemaakt. Mooie details.

Ik hoop dat ze met versieren de rest van de zaal bedoelde  ;)

Groetjes,

19

Arme, arme bruid... Die zit voor de rest van haar leven met die schoonmoeder opgescheept...  :nooo  :nooo

De taart is prachtig!!!  Ik hoop dat ze hem niet verziekt heeft...!!

20

jeetje wat raar allemaal?
maar wel supermooie taart!
en je bambi is ook leuk, wat een schatje!

groetjes José

21

Ook hier een hubbie die bijna van zijn stoel rolt na het vertellen van jou verhaal!  ;)
Nou ja zeg!!!!

Nou, ik vind het in ieder geval een paar mooie taarten hoor!  :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

22

prachtige taart!!

en die schoonmoeder, pfff, zou die van mij echt niet moeten proberen.
hoop niet dat ze de taart zelf "extra heeft versierd"
als ze dat wel heeft gedaan, dan hoop ik dat de bruid doorheeft dat jij dat niet gemaakt hebt....

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

wat een prachtige taarten. en die schoonmoeder is echt niet goed bij haar hoofd als ze taart nog verder zou versieren. dat hoop ik niet voor. laat haar maar lekker de tafel doen en van de taart afblijven ;)

Groetjes Miranda

24

gelukkig lees je nu van mensen die er wel verstand van hebben (wij dus  :D ) dat je taart een succes is. Prachtig! Die rode en blauwe kleuren zijn zo fris, zelf gedaan?
En trouwens je kunt je af vragen waarméé ze dan nog gaat versieren...
had ze al een slokje genomen van de champagne ofzo? :+

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

25

prachtig desiree!!! hoe heb je het nou opgelost met de seperator?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs