Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taarten en mijn eerste poging om ze hier te plaatsen!
Pagina's 1
nou, dat lukt nog niet zo goed geloof ik
ik heb alle stappen van de how-to gevolgd maar ik zie nog geen foto verschijnen, iemand een idee hoe dat kan?
staan ze misschien in een beveiligde omgeving?? zet anders de site waar ze staan hier eens neer, dan kan iemand anders het nog even proberen..

kan je het zo zien?
Als je in Mijn Album nou klikt op link naar foto/album...... dan kiezen voor foto op website of blog.... dan de link kopieert hier waarboven staat... "kopieer onderstaande link naar een forum", staat de foto hier.
je link is niet compleet, daar ligt het aan 
Wat een leukerd!
Ja dus: joepie!
Dit is mijn eerste taart, gemaakt tijdens een workshop.
cupcakes gemaakt met mijn dochters

mijn verjaardagstaart

de eerste WKtaart

en de taart die ik afgelopen dinsdag heb gemaakt. Deze heb ik voornamelijk gemaakt op basis van de voorbeelden hier op het forum. Ik was alleen te laat met het maken van de foto: tegen de tijd dat ik het toestel had gepakt, wassie al bijna op.
bedankt voor de tips: zoals je ziet is het inmiddels gelukt: ik ben niet alleen een beginnende taartenbakker, maar ook een beginnende foto-plaatser 
heel erg leuk! en het was je al gelukt dus.. goed hoor!! was net even weg, dus duurde wat langer voor je reactie kreeg..
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taarten en mijn eerste poging om ze hier te plaatsen!