1

Onderwerp: ervaring met koelbox voor taarten ?

Ik ben aan het zoeken naar een geschikte koelbox voor het vervoer van een stapeltaart. Heeft iemand ervaring hiermee of weet een geschikt adres voor dit soort dingen ? De normale koelboxen zijn te smal ! Blijft de taart echt (enkele uren) koel of valt dit tegen ?
Alvast bedankt voor jullie reacties !

2

Re: ervaring met koelbox voor taarten ?

geen idee welk merk zulke grote heeft, maar in principe blijft de inhoud van een koelbox met koelelementen zeker wel een paar uur koud, dus dat moet lukken.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

de ikea had er altijd een solig hete die maar ik kan hem nergens meer vinden volgensmij is ie eruit. las ook ergens iets over de sligro die schijnt grote koeltassen/kratten te hebben voor niet al teveel geld. maar dat weet ik niet zeker.

4

Heb vorige week een opvouwbare koelkrat en een koelbox voor gebak besteld via internet , google even op huis & comfort. Ga ze morgen voor het eerst gebruiken.

5

Ik heb laatst een 2 laags stapel taart aan mijn zus meegegeven in een gewone koelbox (meen dat ik hem ooit bij de action heb gekocht).
Ik heb de box plat gelegd, taart goed ingepakt in zilverfolie en 2 opengescheurde koeltassen eromheen, 4 vriez elementen erbij en zo de taart erin geschoven.
Ze moesten 2,5uur rijden (wonen in Friesland) dus het was de vraag of hij nog bevroren aan kwam.
Maar dit was gelukt begreep ik naderhand.

Dus ik zou zeggen (als het een niet te hoge stapel is) gewoon neerleggen die box ;)

6

heb een koeltas van de leenbakker en die is echt heel lekker groot

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=100212

Groetjes Nathalie

7

Ik heb zo'n opvouwbare boodschappen krat met daarin een koeltas die daar precies in past. Met wat koelelementen erbij blijft alles er goed in gekoeld.
Ik heb hem nog niet nodig gehad voor taarten, maar wel andere etenswaren.

Je kunt schrijven wat je wilt,
want papier is stil.

8

Xenos heeft soms van die koelkratten en ik zag net
een platte koelbox in de Makrofolder.

Meiden, heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga waarschijnlijk ook het koelkrat aanschaffen, lijkt me helemaal perfect voor het taartvervoer.
Nu maar hopen dat''ie niet in elkaar klapt tijdens optillen (heb dit ooit eens met een krat boodschappen gehad)   :mad:

10

Ik zag bij wehkamp van de week een set van Campingaz een box
waarin je 9 flessen van 1,5ltr kwijt kunt (3x3 denk ik)