Onderwerp: Even voostellen incl eerste projectje
Hallo allemaal!
Ik lurk hier al zeker een paar weken en krijg steeds meer de kriebels om zelf aan de slag te gaan. Eergisteren dus eindelijk een enorme bestelling geplaatst bij de leukste taartenshop, en daar zit ik nu met smart op te wachten (terwijl het 30 graden in de woonkamer is en we eigenlijk gewoon naar het zwembad moeten).
Ik heb me ook iets laten gaan bij de bestelling, dus er is nu fondant, marsepein (startersset en extra oranje) kleurstof (startersset van Wilton) wat uitstekertjes, tappits voor letter, 3 soorten mix (bisquit, botermix en cupcakes) tylose, lijm en vast nog wel wat dingen die ik vergeten ben onderweg.
Ik heb een paar weken geleden een avondworkshop voor beginners gedaan en daar erg veel plezier gehad met het decoreren van wat hopelijk de eerste taart in een grote serie zal zijn. Hierbij het resultaat (mijn excuses voor de slechte telefoonfoto's).
Gevuld met botercreme en kersenjam.
Ik was er zelf nog niet eens zo ontevreden over, en het was nog eetbaar ook! (maar het kapsel was natuurlijk ook niet zelf gebakken)
In ieder geval is het streven de verjaardagscupcakes voor mijn zoontje die half augustus 1 jaar wordt. Er komen nog best wat eenjarige verjaardagen voor, dus tijd zat om te oefenen (dacht de resultaten mooi als cadeautjes weg te kunnen geven:).
In ieder geval hoop ik hier regelmatig mee te kunnen posten!