Onderwerp: Oranje cc's
Soms heb je iets gemaakt met een verhaal. Nou hier komt zo'n verhaal......
Al heb ik het eens eerder gepost, mijn moeder en ik gaan niet zo goed samen. Ze heeft nl behoorlijk het gevoel dat de wereld om haar draait en tja dat mag hier geen verrassing zijn, dat doet hij niet. Waar ik me dan het meest aan irriteer is dat ze nauwelijks oog heeft voor de kleinkinderen, maar wel altijd roept dat ze zo weinig ziet. Even in het kort (sorry, het zal niet heel kort zijn..) Mijn ouders zijn gescheiden toen onze oudste zoon drie weken oud was. Mijn moeder is gelijk ingetrokken bij haar nieuwe vriend en ging heerlijk weer een leven leiden. Dit laatste is haar echt gegund! Maar helaas heeft ze ons (mijn gezin en mijn zus) geen tijd gegeven om aan de vernieuwde situatie te wennen. Nu is die nieuwe vriend (inmiddels man, nee hoor trouwen doe ik noooooit meer! Mam, zeg nooit nooit...) beheerder van een kantine op de camping. Dus deze periode van het jaar superdruk. Geen probleem. Zij is volledig afgekeurd (ms) en werkt dus niet, maar heeft wel een uitkering. En daar begint het probleem, zij doen werkelijk niets zonder elkaar. Onder het mom opa en oma moeten werken zijn ze nog nooit (ja ik zeg nooit!) op het kaarsjesblaasmoment van de verjaardagen van de jongens geweest! En daar heb ik moeite mee. Niet dat hij er niet is, want hij moet echt werken, maar zij kan gewoon zelf autorijden en dus even hier komen. Het is maar waar je prioriteiten liggen. Nu was gister onze oudste jarig (hij werd 7) en ik heb me laten overvallen... Dus opa en oma wilden heel graag om half 10 komen, voor de kantine openging. Dat betekend om 10 uur weg en hier de hele dag een vervelend kind, omdat het zo lang duurt voordat de visite komt (die komen in de middag). Maar goed, de taart was klaar (vierden het voor beide jongens tegelijk) maar ik ga dus niet voor dat bliksembezoek de taart aansnijden. Daar gaan we eerst uitgebreid gezongen, kaarsjes uitblazen, kadootjes uitpakken en dan taart eten! Maar om helemaal niets te doen is ook zo niets.... Vandaar een paar cc's...

Tja toch nog wel heel lang geworden.........