Onderwerp: Schaapje Lorraine McKay
Dit is mijn eerste boetseersel nagemaakt, met behulp van filmpje, van het schaapje van Lorraine McKay.

but you may also be the world to one person."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Schaapje Lorraine McKay
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is mijn eerste boetseersel nagemaakt, met behulp van filmpje, van het schaapje van Lorraine McKay.

Hij is mooi hoor goed gelukt 
Wauw, wat heb je dat prachtig geboetseerd zeg! Mijn complimenten! 
super!
Mooi gemaakt zeg, knap hoor !! 
prachtig hoor echt mooi gemaakt. 
Hoe heb je hem zo glimmend gekregen?
Heel mooi hoor.
LEUK!
Super gedaan.
Ging het makkelijk..?
gr, Miriam
Het is net een porseleine beeldje. 
Hoe heb je hem zo glimmend gekregen?
Heel mooi hoor.
Ik wilde hem sneller laten uitharden en heb hem gisteravond in een taartdoos in de koelkast gezet. Toen ik hem vanochtend uit de koelkast haalde was hij zo glimmend. Waarschijnlijk condens. 
Hij staat nu buiten de koeling inmiddels glimt hij niet meer.
LEUK!
Super gedaan.
Ging het makkelijk..?gr, Miriam
Ja hoor dit filmpje volgen.
http://www.youtube.com/watch?v=WgqpCWC-u0k
tosca schreef:Hoe heb je hem zo glimmend gekregen?
Heel mooi hoor.Ik wilde hem sneller laten uitharden en heb hem gisteravond in een taartdoos in de koelkast gezet. Toen ik hem vanochtend uit de koelkast haalde was hij zo glimmend. Waarschijnlijk condens.
Hij staat nu buiten de koeling inmiddels glimt hij niet meer.
ow okee
hihihi
dacht misschien speciale spray
Oh wat een cuttie!
goed gelukt zeg!!!!
bedankt voor het filmpje!
welke tip nummer heb je gebruikt om de icing te spuiten?
goed gelukt zeg!!!!
bedankt voor het filmpje!
welke tip nummer heb je gebruikt om de icing te spuiten?
Ik heb nog geen tip inmiddels wel besteld. Ik had bij de wibra een slagroomspuit zetje gekocht voor 1 euro en het daarmee gedaan. Werkt op zich ook goed.

Goed gelukt! 
Erg leuk!! Hoop dat je het niet erg vindt
, maar ik vond hem zo leuk: mijn zus kan ieder moment bevallen en hebben op de babykamer allemaal schaapjes.....
Wat is dan leuker dan een geboortetaart met een schaapje erop.... heb dus alvast het schaapje gemaakt, dan hoef ik straks alleen de taart te bekleden en nog wat te versieren, maar de topper heb ik dan alvast.
Ik ben nog een beginner en was bang dat het niet zou lukken, maar m.b.v. het filmpje is het best te doen. Alleen was mijn icing iets te dun, jouw vachtje is dus mooier gelukt dan de mijne, maar toch. Voor een beginner nog niet slecht, denk ik. Maar nogmaals: bedankt voor de goede tip
!
Erg leuk!! Hoop dat je het niet erg vindt
, maar ik vond hem zo leuk: mijn zus kan ieder moment bevallen en hebben op de babykamer allemaal schaapjes.....
Wat is dan leuker dan een geboortetaart met een schaapje erop.... heb dus alvast het schaapje gemaakt, dan hoef ik straks alleen de taart te bekleden en nog wat te versieren, maar de topper heb ik dan alvast.
Ik ben nog een beginner en was bang dat het niet zou lukken, maar m.b.v. het filmpje is het best te doen. Alleen was mijn icing iets te dun, jouw vachtje is dus mooier gelukt dan de mijne, maar toch. Voor een beginner nog niet slecht, denk ik. Maar nogmaals: bedankt voor de goede tip
!
Spannend hoor. Ben je al tante of word je dat voor het eerst? Leuk idee om het schaapje te gebruiken op de taart.
Mijn icing was eigenlijk ook te dun
Ik zou zeggen showen als de taart klaar is!

Leintje vR schreef:Erg leuk!! Hoop dat je het niet erg vindt
!
Spannend hoor. Ben je al tante of word je dat voor het eerst? Leuk idee om het schaapje te gebruiken op de taart.
![]()
Mijn icing was eigenlijk ook te dun
Ik zou zeggen showen als de taart klaar is!
![]()
![]()
![]()
Ik ben al 3 x tante: van 3 meiden en daarnaast heb ik zelf ook een dochtertje van bijna 1,5. Daarom zou het eigenlijk wel leuk zijn als ik een blauwe taart mag maken...... maar rose vind ik ook heel leuk. Al die meiden bij elkaar is ook erg gezellig!
Ik denk ook dat mijn zus helemaal weg zal zijn van het schaapje, nu nog zorgen dat ik de taart strak bekleed, mijn vorige verdiende door dit hete weer niet echt de schoonheidsprijs (dus maar verbloemd met wat bloemen, haha, letterlijk en figuurlijk).
Zodra hij klaar is zal ik hem uiteraard ook plaatsen
, bedankt voor je leuke reactie.
10 minuten na mijn laatste berichtje kreeg ikeen telefoontje dat ons neefje Thijs is geboren
......
Heb m'n zus wel gezegd dat ze nog even moet wachten, dat een moooie taart wat extra aandacht behoeft
.
Van harte gefeliciteerd met de geboortje van je neefje. Wat een leuke naam zeg Thijs.
Ben heel benieuwd wat ze van je taart vindt. Bak ze!!
Mooi schaapje
Blanche, het taartje is inmiddels geplaatst op het forum. Vanochtend weggebracht naar de trotse ouders, ze waren er helemaal blij mee..... Mede namens hun nogmaals bedankt voor de inspiratie!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Schaapje Lorraine McKay