1

Onderwerp: kitchen aid professional of niet?

Ik ben sinds een tijdje aan het bakken geslagen en heb besloten een kitchenaid aan te schaffen (of eigenlijk te krijgen  :) ). Nu zit ik te twijfelen tussen de gewone kitchen aid (artisan) of de professional. Ik wil graag jullie ervaringen weten. Waar ik voornamelijk benieuwd naar ben is of jullie de marsepein ook kleuren in de "keukenrobot". En natuurlijk de prestaties van de kitchen aid... maakt niet uit welke...

Alvast bedankt!

Mariska

2

Re: kitchen aid professional of niet?

Ik heb een PRO uitvoering. Ben tot nu toe erg tevreden. Voor mij was de voornaamste reden om deze aan te schaffen, de grootte van de mengkom!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Beste Kadohke,

Meng je er ook je marsepein mee? Hij is natuurlijk een stuk sterker dan de artisan... Ik vraag me dan ook af of hij dan sterk genoeg is.... Zou me namelijk een hoop tijd schelen  :)

Alvast bedankt voor je reactie!

4

eigenlijk nooit. Ik meng kleuren met de hand. Op de één of ander manier komt t niet eens in me op op het apparaat hiervoor te gebruiken.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Over de site is bedoeld voor vragen over de website zelf, niet over Kitchenaids :)

[MOVE] --> Bakken & vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Hoi,

Een vraagje, graag zou ik ook een kitchen ais kopen, ik begrijp uit deze forum dat inderdaad de pro word geadviseerd?
Nou is mijn vraag, ik zie hem wel internet maar niet op een Nederlandse site? En wat kost hij? Waar hebben jullie hem gekocht?
Ik hoop dat iemand snel reageert ik kan niet wachten er een te kopen!
Al vast bedankt!

7

Ik wil wel graag een rode ! Dus de kitchen aid kleur