Re: De trein.... mis hem niet!
Wauw ik vindt hem prachtig!!!
Ik wist van de kids van mij dat dit jaar grope 8 ook iets gedaan had wat over een trein ging, en ik heb ze er net even bijgeroepen en inderdaad ook hetzelfde verhaal!! echt toevallig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De trein.... mis hem niet!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw ik vindt hem prachtig!!!
Ik wist van de kids van mij dat dit jaar grope 8 ook iets gedaan had wat over een trein ging, en ik heb ze er net even bijgeroepen en inderdaad ook hetzelfde verhaal!! echt toevallig!
Hartstikke leuke taart, ik kan me voorstellen dat je zoveel positieve reacties heb gekregen
.
Maaruh....is deze musical op iedere basisschool in Nederland opgevoerd als afscheid ofzo? Hier is 'ie ook al gedaan en ik weet van m'n schoonzus dat ze in Bennekom en Veenendaal ook al deze musical hebben opgevoerd
.
Is een nieuwe musical van Bennie Vreden Produkties. Die hebben een goede promotiecampagne gevoerd dit jaar, dat is duidelijk
Ik vindt hem ook geweldig!!
Hij is prachtig geworden! En dat lage koffertje ... ach je reist gewoon ligt. Niemand die dat opvalt.
Terecht dat je hier veel complimenten over hebt ontvangen ... hij is echt onwijs leuk geworden.
Nou ik vind hem ook helemaal top!!!
En volgens mij is het gewoon een attachékoffer hoor! Dat kwam meteen in mij op!!! Net als nathalie
Niet hoog, wel super gedaan!
Maak maar een deal met Bennie Vreden: bij aankoop van de musical is een bijpassende taart te bestellen met 10% korting!
Mooi joh!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De trein.... mis hem niet!