1

Onderwerp: Probeersels met de cricut cake

Dit zijn mijn eerste probeersels met de cricut. Ik ben begonnen met fondant en tylose, maar later ook marsepein geprobeerd en dat werkt ook prima.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GQBAWIAG.jpg
Links op de foto is gemaakt van fondant, en rechts met marsepein.
De 1e gedecoreerde taart staat in de parade.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

2

Re: Probeersels met de cricut cake

Toch maar eens gaan sparen voor z'n ding...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Wat ziet dat er strak uit!

4

Wow! Hebbehebbehebbe denk ik gelijk!  :cool:

5

mooi zeg!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

geen idee wat voor ding het is maar ziet er wel goed uit

7

dianaatstyle schreef:

ik sluit me hierbij aan ;)

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

8

Aiiiii daar wordt ik hebberig van!!!! Ik heb daar al last van als ik de webshop aan t neuzen ben.... maar als ik dit zie............... Echt super mooi!!!! Waar koop je de malletjes? Of zitten ze erbij?

Smile and the world smiles back to you!
Liefs Mo

Er gaat een cardridge in, en hier zitten veel vormpjes op die je in elke gewenste afmeting kunt uit laten snijden.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

10

Als ik dit dan weer zie, dan twijfel ik echt niet meer!
Ik wil hem ook hebben!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

Elba en Gino schreef:

Als ik dit dan weer zie, dan twijfel ik echt niet meer!
Ik wil hem ook hebben!

En dit is nog maar een klein deel van wat ie allemaal kan!

12

Wat is een cricut cake?  Hoe ziet dat er uit? En waar kan ik dat vinden?  Het ziet er mij een leuk ding uit.

13

huh??? laat je het gewoon uitsnijden door de cricut?? met fondant door het app??? of zie ik het verkeerd?

ik heb ook zo'n ding! de grote!

Leuke probeersels, ik moet ook nog even de tijd vinden om er even mee aan de slag te gaan.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

15 Laatst bewerkt door nikki69 (07-07-2010 12:30)

Kelly1609 schreef:
dianaatstyle schreef:

ik sluit me hierbij aan ;)

Nou, ook ik weet niet wat het is :s , dus wie verteld ons het verlossende woord?
Heb het even snel gegoogled, en weet nu wat het is, een apparaat wat figuren uitsnijd uit fondant (wellicht een beetje kort door de bocht uitgelegd), maar wat een geld is dat ding zeg...... 400 euro!!!

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

16

Super, wat een mogelijkheden zeg !!  :thumb:

WAUW!

http://www.youtube.com/watch?v=6ddQUPfE … re=related

Groetjes van Stefanie

18

Hoi Angelique

dat ziet er super goed uit!!
Ik heb ook de cricut cake. en met Icingsheets gaat het super goed, maar mij lukt het nog niet zo met fondant .
Heb je misschien tips over snelheid , druk en dikte van het fondant??
Bij mij worden de randen niets strak.

groetjes zita

Groetjes Zita
(Kom gezellig eens bij me buurten www.taartencupcakes.nl)

19

haha ik heb wel een cricut maar niet die je moet hebben voor cake! jammer!!!!!

20

erg mooi !

Zita schreef:

Hoi Angelique

dat ziet er super goed uit!!
Ik heb ook de cricut cake. en met Icingsheets gaat het super goed, maar mij lukt het nog niet zo met fondant .
Heb je misschien tips over snelheid , druk en dikte van het fondant??
Bij mij worden de randen niets strak.

groetjes zita

Als je fondant gebruikt kun je het beste tylose toevoegen. Ook heel dun uitrollen werkt ook beter dan te dik. Nu had ik gezien dat op de dvd die erbij zit ze gumpaste gebruiken, maar ik vond dit wel erg dik, wel mooi strak maar het wordt keihard...

22

Dank je wel angelique , ik ga het uitproberen.  :)

Groetjes Zita
(Kom gezellig eens bij me buurten www.taartencupcakes.nl)

23

Heel mooi!

Maar wat ik nu nog niet snap met z'n cricut is... welke plaatjes kan ik nu allemaal uitsnijden? Moet ik nu ook allemaal verschillende patronen kopen of kun je de cricut aansluiten op je pc en dan ieder gewenst plaatje van het internet uit laten snijden...

bijvoorbeeld je print een dora uit met je foodprinter en je doet hem dan in je cricut kan die dora dan uitsnijden...?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

24

Wat een geweldig apparaat is dat zeg.
Ga hard nadenken of ik hem ook zal gaan bestellen  :think:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

25 Laatst bewerkt door Eva Maas (16-07-2010 00:39)

Whe i use the fondant with tylose i roll it thin so you can see the lines on the mat, i put the mat and fondant in the freezer for 30mins so it goes hard....i use medium speed, pressure med and blade depth 4...hope that helps...