Onderwerp: Er zitten hechtingen in de taart
Deze taart is voor een verpleger die net z'n diploma heeft gehaald... De taart is gevuld met bbr met manderijntjes en aardbeienvulling.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Er zitten hechtingen in de taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart is voor een verpleger die net z'n diploma heeft gehaald... De taart is gevuld met bbr met manderijntjes en aardbeienvulling.
Oh die is leuk Annemieke. Ik sla hem ff op als je het goed vind. Ik heb volgende week een taart voor een verpleegster die geslaagd is. Kan ik wat inspiratie opdoen
Gaaf seg! Echt super knap gemaakt
Dat heb je super gedaan zeg!
Ik kan alleen maar hopen op zo'n mooie taart als ik mn verpleegkundige opleiding afrond...
Mag ik je foto's dan als inspiratie gebruiken?
Hoe krijg je het verzonnen.Wat een ontzettende leuke taart.
ge-wel-dig!!! leuk met dat scheurtje en die hechtingen!!!
Super
gaaaaaaaaaaaaaf!!!
Dat heb je super gedaan zeg!
![]()
Ik kan alleen maar hopen op zo'n mooie taart als ik mn verpleegkundige opleiding afrond...
Mag ik je foto's dan als inspiratie gebruiken?
Tuurlijk!!
Fantastich!! Echt leuk gedaan met al die details!
Oh die is leuk Annemieke. Ik sla hem ff op als je het goed vind. Ik heb volgende week een taart voor een verpleegster die geslaagd is. Kan ik wat inspiratie opdoen
Altijd goed! dan ben ik ook wel heel benieuwd naar jou versie...
Hij is leeeuuuukkk
Echt heel mooi gemaakt en lekker vrolijk
Toffe taart
Ik vind hem ook reuze leuk!!!
Leuk!!! Goed gevonden die details!
Echt een hele originele taart!!! Complimenten!!!
wat een leukerd................super gedaan..enne snelle promotie..van verpleger naar dokter hahaha
wat een leukerd................super gedaan..enne snelle promotie..van verpleger naar dokter hahaha
Supergaaf gelukt!! Eer van je werk!
Wat een geinige taart! Heel leuk en origineel gedaan.
helemaal geweldig!
Ontzettend leuke taart en die hechtingen super!
Fantastisch!! Al die details zijn zo leuk om naar te kijken, echt een taart met een verhaallijn
Superleuke taart (alleen zetten verpleegkundigen geen hechtingen )
wat een leuke taart! Ik vind het ook leuk dat je er dr. opgezet hebt! In mijn ervaring worden de mannelijke verpleegkundigen, inderdaad, altijd met Dokter aangesproken!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Er zitten hechtingen in de taart