Onderwerp: Bruidstaart in ''Mondial Blue''
Soms krijg je van die bijzondere opdrachten.. Vanuit Georgie bijvoorbeeld!!! Ik vind ze altijd zo leuk!! Een taart met een verhaal..
Dit geweldige stel woont en werkt in Georgie en vroegen mij, om het volgende in hun taart te verwerken..
Op de onderste laag, hollandse huisjes, want hun basis is Nederlands... op de 2e laag de brug van Mostar die Bosnie weergeeft, waar het paar elkaar voor werk heeft leren kennen.. daartussen typische deurknoppen die in Sarajevo te vinden zijn..
Op de 3e laag staan Georgische kerkjes die in de stijl van een schilderij van het paar geschilderd zijn. Op de bovenste laag heb ik nog een sierkrul geschilderd welke op de uitnodiging stond.
Het paar had uitdrukkelijk aangegeven niet meer versieringen ertussen te verwerken... (ik had zelf nog wel wat meer verbindingen willen maken met blauw.. maar ach... dat mag de pret niet drukken..) de taart was inclusief nog aansnijtaarten voor 180 personen en ik was uitgenodigd om bij het aansnijden aanwezig te zijn.. dat was bijzonder!!!!
Ik werd gewoon in het zonnetje gezet!! en liep dus tot voorbij delfts roze aan!!
en dan nog alle complimenten die iedereen er omheen gaf zo leuk om mee te mogen maken!
Ik vond dit echt een hele leuke opdracht en ook weer bijzonder!!
en nog een close-upje van mn paartje..
nu weten jullie meteen waarom ik die kruidvat stempels zo graag wilde!!!!
Constance
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops