1

Onderwerp: Taart voor Donderdag, vandaag maken

Ik moet Donderdag een taart afleveren maar......ik zit met de tijd.
Dinsdag en donderdag moet ik werken en dinsdag avond naar cursus dus vroeg ik me af of ik hem vanavond al kon gaan maken en met creme zou kunnen vullen, wellicht in combi met gele room?? :think:

Ik heb helaas geen ruimte in de vriezer maar mijn moeder wel eventueel, maar kan die morgen ochtend dan nog ingevroren worden :think:
Ik maak altijd de taart 1 dag van te voren maar nog nooit eerder heb ik dit probleempje gehad

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

Re: Taart voor Donderdag, vandaag maken

bewaar-vragen --->[move]----> TD algemeen

(omdat dit niet specifiek het 'bakken voor anderen' is)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

:o sorry

4

Ik zou hem dan vandaag maken en ook vandaag invriezen. Het is nu pas maandag en dan pas donderdag opeten.... :nooo

Volg je hart...want dat klopt!

5

Kun je hem dan niet gewoon woensdag maken (je moet alleen dinsdag en donderdag werken schrijf je)? Invriezen kan ook, zou ik wel even aan de klant vragen of die akkoord is.

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

6

ik bak en vul pas een dag van te voren, anders moet je hem echt invriezen. En zeker met dit weer.
Je moet gewoon kunnen garanderen dat je taart wel vers is.

succes

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

7

wat mniek zegt.
Van vandaag naar donderdag is te lang.

Die gele room zou ik ook niet doen, het is en blijft een melkproduct en als je dat met deze temperaturen kunt omzeilen zou ik het niet gebruiken.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

8

Doran schreef:

Kun je hem dan niet gewoon woensdag maken (je moet alleen dinsdag en donderdag werken schrijf je)? Invriezen kan ook, zou ik wel even aan de klant vragen of die akkoord is.

Dat is hem nou juist, ik moet Donderdag werken en hij moet eigenlijk Donderdag bezorgd worden, nu zou ik hem Woensdag dan zelf brengen maar dan kan ik hem dus alleen vandaag maken.
Gelukkig heb ik inmiddels (met een omweg en met moeite) een oplossing:)
Bedankt voor jullie moeite :Y