Onderwerp: Onze bruidstaart!
Samen gemaakt met mijn lief en veel hulp van mijn moeder
Lekker was ie in ieder geval
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Onze bruidstaart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Samen gemaakt met mijn lief en veel hulp van mijn moeder
Lekker was ie in ieder geval
Heel erg origineel, dat had niemand natuurlijk verwacht!!! Prachtige foto overigens!
Prachtige foto, heerlijke taart, schitterende (suiker) bloemen, stralend bruidspaar, fantastische jurk.... tja.... het is gewoon geweldig!
lekker ben jij hahahaha
dit is wel het laatste wat er verwacht werd hahahaha
Prachtige bloemen, heel apart zo'n bruidstaart
whahahahaha... geweldig! De bloemen zijn prachtig!
ik wist het wel van de appeltaart
Je ziet er geweldig uit!!!
Heel onverwachts maar wel errug lekker, zeker de lekkere randjes aan de achterkant
Wat leuk! Lekker anders! Prachtige bloemen zeg...
hihihi....idd dit hadden we natuurlijk he-le-maal niet van jou verwacht,maar desalniettemin ziet hij er heeeeeeeerlijk uit en ai luf je hortensia's !
en jullie zien er samen zó mooi uit!!
Prachtig stel zijn jullie en die appeltaarten zien er heerlijk uit!!
prachtige foto en leuke taarten.
die bloemen er boven op zijn prachtig
Khad idd ook iets heel anders verwacht (met in mijn achterhoofd de geweldige taarten die je maakt ).
Maar deze is ook top, de bloemen zijn mooi, de jurk is prachtig, jullie zijn een leuk stel en de taart is ongetwijfeld héérlijk geweest!
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Groetjes,
Tamara
Hahaha, dat vind ik juist het grappige.
Even lekker tegendraads en het was onze dag en wij houden nou eenmaal van appeltaart.
(hoewel ik ook een stuk marengtaart gehad heb )
Bovendien zagen we er al zo spectaculair uit (al zeg ik het zelf ) dat het juist zo grappig was om een appeltaart aan te snijden.
Ik was die dag ook niet uit op complimentjes over de bruidstaart
Nog van Harte gefeliciteerd,Etty!!
Hele mooie foto's en wat zien jullie er prachtig uit.
En ik vind appeltaarten veeeeel lekkerder dan al die mega zoete taarten die wij maken.
Groetjes Elly
Wauw, ik heb het gevoel dat je ons allemaal voor de gek gehouden hebt , maar met die prachtige bloemen er op ziet het er toch heel bijzonder uit. Enne....... appeltaart is MMMMMMMM
Hahaha, iedereen verwacht bij jou natuurlijk een heeeel andere taart!! Maar lekker zal die zeker gesmaakt hebben!!
Nog gefeliciteerd!!
Dat had ik ook niet verwacht!!
Maar er gaat niks boven een echte vers gemaakte appeltaart dus dat begrijp ik dan weer wel.
Jullie zagen er al prachtig uit dus daar kreeg je al complimenten genoeg voor had je de taart niet voor nodig!!
Jullie zagen er al prachtig uit dus daar kreeg je al complimenten genoeg voor had je de taart niet voor nodig!!
Precies
Bovendien wisten de meeste mensen op de receptie wel wat voor soort taarten ik maak!
Maar ik vind een mooi gelukte appeltaart ook niet lelijk hoor
gefeliciteerd meid! enne lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Grappig dat je eerlijk zegt dat je appeltaart gaat maken, niemand je geloofd en dan verbaasd zijn als het toch een appeltaart is geworden
.
Wel superlekker en goed van jullie dat jullie dit gewoon gedaan hebben en jullie zagen er zoals je zelf al zegt spectaculair genoeg uit!!
vond de jurk al zo verrassend en fris........past deze taart precies bij.
Een appeltaart!! Geweldig!! Jullie zien er mooi uit, nog van harte!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Onze bruidstaart!