Onderwerp: Zoals beloofd (zie taartenparade)
Hier wat van mijn eerste (cup)cake creaties:
groetjes evelotte
ps.tips zijn altijd welkom....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zoals beloofd (zie taartenparade)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier wat van mijn eerste (cup)cake creaties:
groetjes evelotte
ps.tips zijn altijd welkom....
Zo je bent goed bezig geweest! Ik vind je eerste cupcake boeket echt geweldig!! leuk zo die kleuren en die vlinders ertussen. De rest ziet er trouwens ook goed uit hoor!!
mooi hoor en wat een leuk idee die ijsjes op het schepje ingepakt...die moet ik onthouden!!!!
Ik vind ze leuk! Ik wil ook wel zo'n boeketje maken, maar de halve wereld is (nog steeds) aan de Sonja, dus daar maak ik geen vrienden mee.
Heel erg mooi gemaakt.
Nou... uhhh... tips ???? Ze zien er prachtig uit !!!!!
Mooie kleurencombinatie zo met de eerste bloempot !!!
Super zeg, dat boeketje is heel erg leuk met de bijpassende vaas!! En al het andere lekkers ziet er ook prachtig uit!!
Die paarse zijn mooi in kleur zeg.
en die ijsjes dan, zooooo.
Dat ziet er allemaal super uit! Heel erg goed gedaan !
vind je eerste boeket het leukst en ook je ideetje van dat ijsje zo op een schupje te binden is goed gevonden
dit ziet er gewoon heel goed uit.
je kan er wat van.
heel leuk gedaan en misschien als tekst ook leuk zo van hee ik wil niet opscheppen maar ik ben nu wel ..... jaar!!
WAt een leuke cupcakes... En je boeket is ook erg mooi en een goede kleuren combi
Geweldig....!!!
Die ijsjes op een plastic schepje is er eentje om te onthouden!!!!
Hoi hoi,
Wat een leuk boeketje!! Ik wil er een gaan maken voor een vriendin, misschien een stomme vraag maar wat heb je gbruikt voor de 'versiering'
Groetjes,
Maud.
dat boeket blijft erg leuk. Mooi geworden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zoals beloofd (zie taartenparade)