1

Onderwerp: Help!!.....Crazy Frog...... Help!!

Volgende week maak ik een taart voor mijn neefje.Het zou eerst spiderman worden ( geen probleem dacht ik voorbeelden zat!!)
Toen leek een mobiele telefoon wel leuk maar dat heb ik afgeraden omdat ik dat zelf erg saai vind en dat er dan veel zwart in verwerkt wordt wat ik er persoonlijk nou niet echt smakelijk uit vind zien.
Nu kwam de moeder met crazy frog ( die van die irritante ringtone) dus dat vond ik wel weer een goed plan, maar op internet kom ik alleen hele kleine plaatjes tegen...
Heeft iemand misschien grote voorbeelden/plaatjes zodat ik het wat makkelijker na kan maken???
Of misschien heeft iemand zelf al eens zo'n taart gemaakt en heeft tips of ideetjes voor me...( via de zoekfunctie niets gevonden helaas)
Het wordt een stapeltaart omdat hij voor 30 pers. moet worden en het grootste wat ik kan bakken is 20 pers.

Alvast bedankt voor het meedenken!

2

Re: Help!!.....Crazy Frog...... Help!!

Ik heb een taart voor je gevonden hoor:
http://www.br65.com/images/2007/january … 20frog.JPG
En verder: als je googled op crazy frog bij afbeeldingen kun je geavanceerd zoeken en alleen grote afbeeldingen oproepen, die zijn echt wel te vinden!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Re: Help!!.....Crazy Frog...... Help!!

ow dank je wel...ik vond het al knap van mezelf dat ik afbeeldingen via google kon vinden haha
die taart is wel erg leuk maar wel wat te hoog gegrepen voor mij ben ik bang...

4

Re: Help!!.....Crazy Frog...... Help!!

Voor het geval dat het toch nog niet helemaal lukt, maar ga vooral even proberen, al doende wordt je dan steeds handiger :Y , een lekkere grote dan:
http://josepacheco.pbwiki.com/f/crazy-f … 1024-1.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5 Laatst bewerkt door catherine (11-07-2007 21:37)

Re: Help!!.....Crazy Frog...... Help!!

h

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

6

Re: Help!!.....Crazy Frog...... Help!!

Ik had er wel eens van gehoord maar wist niet wie het was, maar dankzij jouw top-ic wat ik nu wie het is !!!! Succes met maken, lijkt me erg moeilijk !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl