1

Onderwerp: oreo koekjes zelf maken ????

jaja, ik heb het geweldige recept van sir kneighf ook al gezien !
alleen die oreo koekjes zijn duur want 2 pakken van die koekjes is m'n zakgeld voor een maand....., dus wat doe je dan; maak je ze zelkf ! dus ik zoeken op internet..,en je raad het al, ik vind het niet....
dus de vraag is ; hoe maak je oreo koekjes zelf ??
ik dacht aan een soort zandkoekjes, en dan in plaats van meel cacao en die vulling een soort botercreme alleen dan met vanillesuiker en nog wat suiker ofzo....

INACTIEF

2

Re: oreo koekjes zelf maken ????

http://www.cupcakeproject.com/2009/02/o … -just.html

Ik vond best veel recepten maar die gebruikten allemaal devils food cake mix en dat hebben we volgens mij hier in Nederland ook niet!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Oreo cookies kosten toch 1,- per pak bij xenos? Lijkt me zelf maken duurder? of mis ik iets  :o

4

Bij ons verkopen ze de oreo koekjes ook bij de action, geen idee hoe duur ze zijn, maar allicht goedkoper als in een gewone supermarkt.

5

de lidl of aldi heeft ook neppe oreo's en die zijn erg lekker

6

ja, dat heb ik al eerder gehoord, maar wij hebben geen action of lidl  :lol:

INACTIEF

7 Laatst bewerkt door boterkoekje (05-07-2010 17:56)

en ik ben weer ongelooooooofelijk dom want in het eerste berichtje staat de xenos en die hebben we net weer wél..  :o
,en daar is het goedkoper, want in de ah zijn ze net 0.95 duurder.., en dat zou dus 20% van mn zakgeld zijn...

en nu denken julie vast; nou, die heeft niet bepaald geduld, maar ik heb wel veel geduld !!!!!!!
ik spaar het allemaal op  :D  O-)

INACTIEF