51

Re: Makro of sligro de moeite waard?

dus jullie hebben bijna allemaal een eigen taarten zaakje. of hebben jullie alleeen naam geregistreerd bij kvk

liefs ikkuhh

52

Mijn vriend heeft een loodgietersbedrijf, dus ik kan alle pasjes gewoon op de zaak aanvragen.

~ Never waste a good crisis... ~

53 Laatst bewerkt door Wodan (24-07-2010 09:17)

Mijn man heeft een computerbedrijfje  :D
Maar voor de Hanos schenkt ie ook dranken enzo  :Y
En dan inderdaad 2 pasjes aanvragen, een voor de directeur en een voor de administratie.

54

ja dat bedoel ik dus of op man zijn naam. wat een ellende dan. ik moet altijd lenen. echt kl.t. is dat. helaas

liefs ikkuhh

55

Hoera! :Y 
was vandaag bij Makro Amsterdam, denk laat ik even kijken of er al wat ligt. En ze waren net het vak aan het vullen! ik heb even flink ingeslagen. Leuk om alles te kunnen zien!
Ze hadden ook een kasteeldoos staan. Zag er echt gaaf uit. ik moet mezelf maar een limiet geven anders wordt het te gek.  :P

56

@ ikkuh

Ik heb een eigen bedrijf maar niet in taarten. Dus heb ook pasjes van Makro en Hanos.

Ik vind het assortiment van de Hanos niet heel uitgebreid maar wel oke. Ga binnenkort maar eens bij de Makro kijken of ze ook hier een bakafdeling hebben!

Lenen is niet altijd leuk maar vaak geen probleem toch?

just started

57

Rebel schreef:

was vandaag bij Makro Amsterdam, denk laat ik even kijken of er al wat ligt. En ze waren net het vak aan het vullen!

Waaah... zaterdag race ik gelijk naar de Makro! Kan ik gelijk via de Sligro en de Hanos weer naar huis. Vermoedelijk bijna failliet, maar gelukkig. ;)

58

ben van de week in Delft geweest. Het is niet een heel groot hoekje maar ze hebben wel een hoop spulletjes. Hopelijk wordt het nog uitgebreid.
En de prijzen verbaasde me.. in de positieve zin van het woord!

Top dus  :Y

Ik was denk ik niet de enige want er waren al aardig wat vakken leeg trouwens  :lol:

59

Is er al iemand in Vianen geweest? Daar gaat ik namelijk altijd shoppen :)

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

60

van wie kan ik een pasje lenen?  O-)

:lol:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

61

Dus de bakspullen zijn inmiddels ook bij de Makro Amsterdam te vinden? Kan iemand mij dat vertellen? :D

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

62 Laatst bewerkt door Rebel (30-07-2010 07:01)

Gisteren was ik in de Makro in Amsterdam en toen hadden ze het dus net staan. Ik heb wel veel meegenomen, maar ook nog wat achter gelaten  ;)

63

In delft heb ik de laatste botercrememix meegenomen, het zal wel blijvend zijn want die man vertelde dat ze leeg waren vanwege het feit dat ze dit niet hadden verwacht.

volgende week komt er weer nieuwe voorraad en het is zeker een stuk goedkoper dan de webwinkel.

botercrememix bv 4,95 in de webwinkel en bij de makro 4,27 inclusief btw. en geen verzendkosten.

Ik heb gevraagd of ze ook patidess op willen nemen in het assortiment en hij heeft het opgeschreven. Hij adviseerde om zoveel mogelijk dingen aan te geven wat we willen hebben daar, als er dan genoeg vraag naar is gaan ze het bestellen!

Dus dames, zeuren daar om dingen die we willen hebben!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

64

Ik lees van alles over de Makro, maar ik kom alleen in Duiven en daar zie ik hier niks van... Toch maar een keer gaan kijken...
Hebben ze ook biscuitmix? Dat heb ik net opgemaakt.... :lol:

@Tamara, waar in Veldhoven haal jij je fondant dan, want ik zag n paar berichten terug dat ze er ook gekleurde fondant hebben?

Groetje Cindy

Ik ben ook bij beide geweest en vond het echt niet de moeite waard dan kan ik je beter de Hanos aanraden daar hebben ze veel meer daar ben ik wel goed geslaagd ( pak dan wel een groot filiaal zoals breda) groetjes

67

De hanos zit hier helaas niet in de buurt dus ook geen pasje via iemand te regelen. Wel jammer, zou er graag een keertje rond willen snuffelen  :)

68

nikita14 schreef:

Is er al iemand in Vianen geweest? Daar gaat ik namelijk altijd shoppen :)

Ik ben gisteren wezen kijken maar helaas niets :s te vinden

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

69

Hoi,

@ fairyfust, welke makro ben jij geweest, jij komt uit tiel?
Ik heb begrepen uit alle postings en van makro delft dat nu alleen nog in delft en amsterdam en dat alle andere makro's komende weken volgen. Welkemakro zit in de buurt van Tiel?

Mij vielen de prijzen ook positief op, wel jammer dat delft al helemaal leeg is ze hadden dat toch wel in kunnen schatten.
Ze krijgen vrijdag pas weer binnen.

Mijn ouders komen net binnen en die zijn in amsterdam wezen kijken, mijn moeder zei dat het tov duitsland waar zij vaak heengaat voor bakartikelen wel tegenviel qua hoeveelheid, maar dat er wel veel basisprodukten waren en idd tegen goede prijzen...

Bij Hanos hebben ze idd veel uitgebreider assortiment, maar wel veel duurder, geen wiltons en funcakes, en alleen hele grote verpakkingen, die zijn voor mij allemaal echt te groot (5 kgr marsepein etc)

Als het goed is zijn we in Vianen en Utrecht geweest en was beide niks :)

71

Den Bosch was ook nix  :|

72

Vandaag helaas niet naar Makro geweest. Hopenlijk heb ik donderdag meer gelegenheid. Ben morgen (na de botercreme) helemaal door mijn poedersuiker heen, dan heb ik toch een goeie reden om naar de Makro / Sligro en Hanos te gaan? Toch??  O-)

73

Gisteren hier in Best geweest, en ff nagevraagd.
Het wilton ass. komt van 8 aug. hebben ze in de pc gekeken.

74

Gisteren weer naar de Makro, en helaas mevrouw het is nog niet geleverd, aj balen! (loop me er al de hele week op te verheugen)
Maar 1 ding had hij wel, ging deze even uit het schap pakken maar stond nog bovenin op een pallet.
Dus hele handel naar beneden gehaald met een heftruck en uitpakken maar....het was dus al wel geleverd maar stond nog niet in de winkel.
Ik heb meegenomen van funcakes en incl. de btw.
-Mix voor biscuit 1kg. 3,29
-suikerbakkerspoeder 1kg. 2,15
-Mix voor cupcakes 1 kg. 3,29
-rolfondant choc-bruin 250gr. 1,39
-Marsepein rood/blauw 250gr. 2,35.

De mix is zelf nog goedkoper dan die van soezie bij de boerenbond, tegen 1 kilo voor 4,50. En ja dames ik heb van alles netjes 1 genomen, dus plenty over! Joehoeeeeeee weer blij!

75

ik ebn er achter dat mijn broer pasjes voor de makro en de sligro heeft ( joehoeee!!)
maare... zijn deze overdraagbaar of zijn ze persoonlijk, weet iemand dat?

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!