1 Laatst bewerkt door carol (28-06-2010 18:29)

Onderwerp: van restjes kapsel

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JZZCXOBX.jpg
ik had een keer gezien hoe van restjes kapsel een boltaartje te maken,en dacht toen ga maar ff doen gevuld met aardbeien en slagroom,zie hier mijn versie en straks gaan we heerlijk proeven bij de koffie,bekleed met marhsmallow fondant en de streepjes van chocolade fondant,kan ik het gelijk ff proeven.
hoe die chocolade fondant smaakt ??
taart groetjes Carla

Re: van restjes kapsel

Leuk boltaartje geworden!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

3

lekker hé die restjes, zo heb je zelf ook iets lekkers bij de koffie, als hij smaakt zoals hij eruit ziet, moet hij heerlijk smaken

4

super :Y

heel leuk en je blijft nergens mee zitten

Ben benieuwd hoe jij die chocolade fondant vindt smaken. Ik vond 'm  :nooo  :nooo  :nooo

Prachtige taart trouwens!!!

7

ff antwoord hoe ik de chocolade fondant vond smaken,nou lekker in comby met marshmallow en de aardbeien met slagroom vulling,alleen de strepen waren choco hoor.
    Carla

8

Ik heb eens die how to gezien hoe je dat moet doen, is hij niet heel erg onstabiel? Wel een leuke taart is dat geworden zeg! Ik heb nog nooit chocolade fondant gehad, het lijkt mij wel erg lekker eigenlijk.  :Y

9

nee hoor helemaal niet onstabiel,als laatste druk je het aan met karton of zoiets,ik had een plastic onderzettertje gedaan afgesmeerd en toen nog weer ff in de koelkast terug en daarna bekleden,als ik weer kapselrestjes heb ga beslist weer één maken,makkelijk en lekker, :P
     Carla