Onderwerp: Van alles wat
Ik heb ook de beroemde bolletjes vorm besteld en had nog even zin om er een paar te maken. De foto met meer tegelijk is mislukt dus dan maar even zo...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Van alles wat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb ook de beroemde bolletjes vorm besteld en had nog even zin om er een paar te maken. De foto met meer tegelijk is mislukt dus dan maar even zo...
Ze zijn leuk!! Eehh even denken.........je vijver vind ik erg leuk en het gezichtje ook!!
OCH wat een schatjes
Het zijn allemaal leukjes! En je verzameling eendjes vind ik ook erg leuk
Wat mooi zeg! Allemaal heel geslaagd! Hoe maak je de eendjes precies? Ze zijn erg schattig!
ik vind de tennisbal super!
groet Corinne
Mijn favoriet is ook het vijvertje maar ze zijn eigenlijk allemaal heel geslaagd !
echt gaaf gedaan allemaal.
DAT GEZICHTJE!!!! GEWELDIG!!! Ook je vijver is er een om te onthouden! Maar je andere creaties zijn ook erg leuk!!
Errug leuk... Vind die met het eendje zooo cute
Ja, gewoon TOP, allemaal!!!!
Het eendje is echt enorm schattig! ^-^ En de rest is ook super gelukt! Wat is er met de kolonie eendjes op de laatstje foto gebeurd?
Wat een cuties!!
ben weg van het baby hoofdje...zucht..de rest is ook super hoor
Leuk!!! Vind het varkentje de leukste, en het water met de eentjes en het gezichtje. Help kan niet kiezen, Vind ze allemaal wel mooi!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Wat een schatige eendjes.De baby is ook erg lief !!Het varkentje en het visje zijn ook erg schatig.Gewoon leuke bolletjes zeg maar.
IK vind het varkentje het liefst!! En de rest is ook prachtig!
O wat zijn ze leuk.
Mar je vijver is favoriet bij me, erg leuk idee!
Bedankt voor de complimenten!
De eendjes waren voor een feestje besteld...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Van alles wat