Onderwerp: Puzzelen met marsepein makkelijker.......
Ik ben benieuwd of jullie het puzzelen met marsepein ook fijner vinden dan met fondant. Het uitsnijden van marsepein gaat beter. Bij fondant blijft het vaak hangen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Puzzelen met marsepein makkelijker.......
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben benieuwd of jullie het puzzelen met marsepein ook fijner vinden dan met fondant. Het uitsnijden van marsepein gaat beter. Bij fondant blijft het vaak hangen.
Eens !
En het vervormd minder bij het optillen en is makkelijker terug te duwen!
Eens
!
En het vervormd minder bij het optillen en is makkelijker terug te duwen!
Ja inderdaad!
En bochtjes maken is ook al zo lastig
Iemand tips?........
Tom Poes schreef:Eens
!
En het vervormd minder bij het optillen en is makkelijker terug te duwen!Ja inderdaad!
En bochtjes maken is ook al zo lastig![]()
Iemand tips?........
ik heb tot nu toe alleen met marsepein gewerkt.. als ik iets moet uitsnijden wat rond is, doe ik dan kleine stukjes en als het restant weg is. maak ik hem strak met mijn snij-tool of vingers....
Alexandra13 schreef:Tom Poes schreef:Eens
!
En het vervormd minder bij het optillen en is makkelijker terug te duwen!Ja inderdaad!
En bochtjes maken is ook al zo lastig![]()
Iemand tips?........ik heb tot nu toe alleen met marsepein gewerkt.. als ik iets moet uitsnijden wat rond is, doe ik dan kleine stukjes en als het restant weg is. maak ik hem strak met mijn snij-tool of vingers....
Ja met marsepein gaat dat makkelijk, maar met fondant is het minder fijn werken. Helemaal nu het wat warmer is.
Yep, wij puzzelen ook het liefst met marsepein. Het droogt niet zo snel als fondant, blijft flexibeler en daardoor kan je er langer mee blijven friemelen.
Heel fijn bij het puzzelen is de 14-delige set mini tooltjes van PME.
Yep, wij puzzelen ook het liefst met marsepein. Het droogt niet zo snel als fondant, blijft flexibeler en daardoor kan je er langer mee blijven friemelen.
Heel fijn bij het puzzelen is de 14-delige set mini tooltjes van PME.
Thanks voor de tip!
Zelf heb ik een setje met 5 tooltjes. Ben benieuwd wat de 14-delige set zo fijn maakt.....wellicht een idee om deze toch maar ook aan te schaffen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Puzzelen met marsepein makkelijker.......