1

Onderwerp: Tip voor het vullen van Make-up tas Debbie Brown!!!

Ik moet vanavond een Debbie Brown Make-up tas maken voor mijn huidverzorgings workshop van morgen. Ik wil graag vullen met een laagje botercreme met manderijntjes en een laagje jam. Aangezien de taart verticaal komt te staan zit ik me af te vragen hoe ik het beste kan vullen. Dus gewoon verticaal vullen of gewoon eerst horizontaal vullen en daarna verticaal zetten?? Ik hoop dat jullie me nog kunnen volgen!!

Ik hoor het graag!!!

Alvast bedankt voor de tips

Lisette

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Tip voor het vullen van Make-up tas Debbie Brown!!!

Volgens mij is deze vraag al wel eens eerder geweest, misschien herkent iemand 'm? Ik kon het zo gauw niet vinden.
Maar ik geloof en zou zelf de taart eerst op zijn kant zetten en dan snijden en vullen, zou anders geloof ik erg bang zijn dat 'ie helemaal uit elkaar glijdt...
Maar misschien kan het anders(dus eerst snijden en vullen en dan pas draaien) ook wel omdat de marsepein alles bij elkaar houdt, maar je kunt natuurlijk pas bekleden als 'ie rechtop staat, dus zakt ie dan niet al uit model :S ? Of eerst goed koelen / opstijven / beetje invriezen?
Succes!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Re: Tip voor het vullen van Make-up tas Debbie Brown!!!

Vullen zou ik horizontaal doen hoor anders zakt de vulling toch naar beneden en is heel je model uit je tas

4

Re: Tip voor het vullen van Make-up tas Debbie Brown!!!

ik heb ze eerst plat gevuld en dan rechtgezet. en de vulling is helemaal niet naar beneden geschoven. als je slagroom met aardbeitjes of zo gebruikt zou ik ze niet rechtzetten maar ik had een cake gebakken en er dus jam en boterroom tussen gedaan en dat ging prima.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010