1

Onderwerp: schaal cupcakes

over een tijdje maak ik een bruidstaart voor iemand (een stapel en losse aansnijtaarten) en er moeten ook 36 cupcakes komen.
Nu trouwen ze in een klein kerkje en aansluitend doen ze taart met champagne. Het is niet echt een " horeca" gelegenheid waar alles geregeld een aanwezig is zeg maar.
Dus nu moet ik zelf even voor schalen oid zorgen voor de cupcakes, waar ze op kunnen staan.
Hebben jullie tips van het liefst wegwerp schalen die toch nog een beetje leuk eruit zien?

taart taart taart!

2

Re: schaal cupcakes

Mdf plankjes met een leuk inpakpapiertje?

Of gewoon een cc standaard van de intratuin? die zijn niet zo gek duur..

3

Bij de Hema heb je hele leuke kartonnen plateau's waar je ze op kunt zetten. Of anders mischien via de webshop van dlt??

4

kartonnen plateaus bij de hema? Welke afdeling moet ik die zoeken? Is dat bij de kook/bak afdeling of inpakafdeling?

Joyce, oh ja dat is ook nog een goed idee!

taart taart taart!

5

Je hebt nu kartonnen taartplateau's bij de action, die lijken me wel geschikt

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

6

Joyce84 schreef:

Mdf plankjes met een leuk inpakpapiertje?

Of gewoon een cc standaard van de intratuin? die zijn niet zo gek duur..

cc standaards  bij Intratuin zijn uitverkocht en komen ook niet meer binnen.

7

ik heb een cc standaard en die is ook niet groot genoeg.
Daarbij is het best een eindje bij mij  vandaan en hoef ik na de bruiloft ook niet meer terug om iets op te halen, dus vandaar dat ik graag iets wil wat daarna weg kan.
Ik zag net die standaards bij de tips staan (action) dus ik ga even kijken of ze die nog hebben en of het iets is.

taart taart taart!

je vraag gaat eigenlijk over het opstellen van de cupcakes, niet per specifiek over het bakken voor anderen.

[move]--> TD algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs