1 Laatst bewerkt door jantje1978 (24-06-2010 20:57)

Onderwerp: jammer maar hij was wel lekker

mijn broertje ging vrijdag trouwen ik was ceremoniemeester en heb de bruidstaart gemaakt
mijn schoonzusje wou graag cupcakes maar heb toch maar een stapeltaartje erbij gemaakt in de kleuren van de trouwkaart
was de week (tussen het vele werken door want uiteraard is het altijd druk op het werk als jezelf ook druk bent) voor de bruiloft al begonnen met de voorbereidingen zoals bloemetjes, strik, biscuit bakken
daarmee ging het al mis want het had de plaat in de oven scheef erin gezet waardoor het biscuit ook scheef was en met bijsnijden wordt het nooit helemaal recht bij mij
de strik 4 keer gemaakt en wou niet drogen heb het op het laatst in de oven gedaan en dat lukte
cupcake papiertjes van dokter oetker lieten allemaal los erg slordig zag dit eruit
heb mmf gebruikt maar wat plakken zeg
de dag voor de bruiloft alles gemaakt en naar de locatie gebracht cupcakes in dozen gedaan en de taart op een standaard en alles werd daar in de koeling gezet, heb foto's met mijn telefoon moeten maken want de camera lag al ergens anders dus heb helaas alleen maar lelijke foto's
kom ik op de dag van de bruiloft  aan op de locatie is de strik ingezakt, ze hadden hem een uurtje voor we arriveerden uit de koeling gehaald en nu was ie plat kon wel janken
ik had de taart niet afgedekt in de koeling en door de condens wat op de taart kwam is dit gebeurt, weer een leermomentje en ben blij dat ie wel heel lekker was
hij was gevuld met frambozenjam en lemoncurd en de cupcakes gevuld met frambozen en botercreme
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4QFEE4MR.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ROZR7RMF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7MC4MPXQ.jpg

de foto's van na het drama

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VBXS6SPQ.jpg

sorry voor het lange verhaal, heb het drama gelukkig snel van me afgezet en ontzettend gefeest :Y

2

Re: jammer maar hij was wel lekker

jeetje dat is wel heel sneu ben je daarom zo druk geweest.
maar ze zien er geweldig uit hoor. ze zullen trots geweest zijn:P

3

Jeetje...........

Ik dacht eerst: Waar gaat dit over, ziet er toch super uit! En toen zag ik de andere foto :s Zonde zeg! Kan me voorstellen dat je baalt hoor. Je doet vreselijk je best en dan krijg je zoiets.

Hij was wel ontzettend leuk overigens.

En lekker begrijp ik ;)

4

Wat zonde dat de strik is ingezakt want hij
zag er echt prachtig uit. Kan me voorstellen dat je
niet bepaald blij was toen je dat zag.

Groetjes Sandra

5

wat ontzettend sneu  :nooo Het ziet er allemaal zo mooi uit, heel erg jammer van de strik, maar verders is het prachtig hoor  :thumb:

6

wat een leuke kleuren combi en een lieve bloemen. Ow ik zou ook staan janken om de strik maar desalniettemin een mooie taart hoor.

7

Hele mooie taart! Maar wat ontzettend jammer van de strik. Gelukkig smaakte hij wel erg lekker.
Maar hoe kun je dit nou voorkomen?

8

Balen van je strik, maar ondanks alles toch een mooi geheel. Leuke kleuren  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

9

Dittie schreef:

Hele mooie taart!
Maar hoe kun je dit nou voorkomen?

Het allermakkelijkste is natuurlijk om de strik apart te houden en dus niet in de koeling te zetten...

Trouwens het is toch nog een prachtige originele taart hoor!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

10

Ondanks de ingezakte strik is het een mooi geheel met de taart en de cc's!

11

super leuk.. kleuren zijn echt  :thumb:

Lekker feestelijk rond.....

12

leuk  :thumb:

13

Ohh kan me heel goed voorstellen dat je baalde!
Maar hij was wel erg mooi! Mooie kleuren en samen met de CC een heel mooi geheel!

Liefs, Zanoni

14

spijtig van de strik, hij was zo mooi

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

15

Wat zonde zeg, al dat werk. Maar hij was heel mooi hoor!

16

Heel jammer van je strik! Maar je hebt toch een heel leuke taart gemaakt!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

17

WAUW!!
Inderdaad jammer van de strik, maar wat een mooie taart!!
En vóór t drama was het een prachtige strik hoor!

18

Oh.... wat jammer...
Kan me voorstellen dat je er goed ziek van was... :nooo

Ik heb pas geleden ook iets meegemaakt met een bruidstaart die ze verkeerd neergezet hadden, heb er 3 nachten daarna niet van kunnen slapen....
Je zou toch denken dat ze er 'op lokatie' verstand van zouden moeten hebben... :grr:

Fijn dat je het goed van je af hebt kunnen zetten en lekker hebt kunnen feesten!

Je taart en cakejes zijn trouwens prachtig!!!  :thumb: