Onderwerp: jammer maar hij was wel lekker
mijn broertje ging vrijdag trouwen ik was ceremoniemeester en heb de bruidstaart gemaakt
mijn schoonzusje wou graag cupcakes maar heb toch maar een stapeltaartje erbij gemaakt in de kleuren van de trouwkaart
was de week (tussen het vele werken door want uiteraard is het altijd druk op het werk als jezelf ook druk bent) voor de bruiloft al begonnen met de voorbereidingen zoals bloemetjes, strik, biscuit bakken
daarmee ging het al mis want het had de plaat in de oven scheef erin gezet waardoor het biscuit ook scheef was en met bijsnijden wordt het nooit helemaal recht bij mij
de strik 4 keer gemaakt en wou niet drogen heb het op het laatst in de oven gedaan en dat lukte
cupcake papiertjes van dokter oetker lieten allemaal los erg slordig zag dit eruit
heb mmf gebruikt maar wat plakken zeg
de dag voor de bruiloft alles gemaakt en naar de locatie gebracht cupcakes in dozen gedaan en de taart op een standaard en alles werd daar in de koeling gezet, heb foto's met mijn telefoon moeten maken want de camera lag al ergens anders dus heb helaas alleen maar lelijke foto's
kom ik op de dag van de bruiloft aan op de locatie is de strik ingezakt, ze hadden hem een uurtje voor we arriveerden uit de koeling gehaald en nu was ie plat kon wel janken
ik had de taart niet afgedekt in de koeling en door de condens wat op de taart kwam is dit gebeurt, weer een leermomentje en ben blij dat ie wel heel lekker was
hij was gevuld met frambozenjam en lemoncurd en de cupcakes gevuld met frambozen en botercreme
de foto's van na het drama
sorry voor het lange verhaal, heb het drama gelukkig snel van me afgezet en ontzettend gefeest