1

Onderwerp: Omdat ik het nooit heb gedaan hulp graag!!!!!

Lieve dames en heren  ;)

Ik weet dat ik het zelf ook kan zoeken maar dit gaat een stukje sneller  ;)  Sorry  :+

Ik ga voor mijn schoonmoeder 50 cupcakes maken maar omdat wij er niet zijn dan gaat mijn schoonvader er voor zorgen dat hij ze uit de vriezer halt. Nou heb ik nog nooit een gedecoreerde taart of cakejes in de vriezer gedaan en mijn vraag is kan ik de cakejes met een groot zonnebloem in de vriezer doen of moet mijn schoonvader alle 50 zonnebloemen  daarna opdoen?? ( arme man :P

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Liefs Suus.

2

Re: Omdat ik het nooit heb gedaan hulp graag!!!!!

gewoon erop doen en dan invriezen! Gaat prima. Wel voorzichtig ontdooien ivm condens. ZOu ze eerst in een koele ruimte zetten!
Succes  :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Super!! Dank je wel Kadohke  :D Ik zal tegen schoonpapa vertellen dat hij ze ''voorzichtig moet laten ontdooien'' :9

4

Susana schreef:

Ik weet dat ik het zelf ook kan zoeken maar dit gaat een stukje sneller  ;)  Sorry  :+

:S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Hoi,
Ik ben ook maar weer eens op het forum.
Invriezen ........... altijd lastig.
Ik sluit me aan bij Kadohke. Gewoon invriezen in kartonnen dozen en die dozen daarna inpakken in krimpfolie.

Uit de vriezer zullen de cupcakes gaan condenseren, vooral als het warm is. Dus zoek een zo droog mogelijke, koele plek op en laat ze rustig acclimatiseren met de deksel van de doos.
Het meeste problemen geven decoraties van royal icing, die kunnen gaan " smelten". Dus beperkt dit zoveel mogelijk, vooral de donkere kleuren.

veel succes,
groetjes,
Tineke

6

hoe lang van tevoren halen jullie ze uit de diepvries?

Be in love with what you have