1

Onderwerp: iemand een idee voor mij???

haihai
ik moet voor volgende week een taartje maken, nu is de vraag om  in 1 taart te verwerken:
het thema: militair/leger + abraham = voor de heer des huizes die militair is en 50 wordt
dan een rijbewijs = voor de dochter die 18 wordt
dan iets voor de dochter die 14 wordt ( make-up??)

wie-o-wie heeft de inspiratie deze 3 in 1 taart te verwerken???
groetjes kelly

2 Laatst bewerkt door petrawb (23-06-2010 12:16)

Re: iemand een idee voor mij???

kan je het kapsel niet met legerkleuren maken... zo'n marmer effect met verkeersborden met 50 en 14 en dan misschien nog iets van een militair voertuig(een jeep of tank) , maar dan in het roze??? hmmm. als ik het zo neer zet  :think:  :lol:

3

mijn visie: 2 auto's, 1 legertank of 4x4 in legerkleuren, 1 felgekleurde sportieve auto, verkeersbord max. 50, deze op een weg plaatsen een aan die weg een winkelpand plaatsen met bv. Julwelier + naam van de 14-jarige

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

4

ja dat kapsel had ik inderdaad ook als idee, die verkeersborden is inderdaad een idee ja....
maar ik weet niet als ik een tank roze maak of je da nog ziet wat het is, hihihi
in ieders geval heel erg bedankt voor het reageren want ik had echt geen idee hoor..

5

ik heb je even gemeld, je staat bij de how-to's, dat lijkt me niet de bedoeling

Pluk de dag !!!

6

Een oude legercommadant die lui in een ligstoel zit met een klein bordje 50 erbij, dan de dochters die rondracen in zijn legerauto. 1 raced en de ander zit ernaast en probeert zich op te maken maar het make up vliegt rond.

7

Je bent inderdaad nogal verdwaald ;)

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

he xara das een leuk idee, maar wel moeilijk voor imand die geen ster is in boetseren denk...
kzal eens kijken of ik dat kan maken, hihihi
ik vind m wel leuk hoor.

9

oeps... sorry marianne!!!