Onderwerp: vliegende schotel met echte lampjes
Hallo Allemaal,
Ik had ze al een klein jaar liggen maar wist niet waarvoor ik ze zou gebruiken, kleine led-lampjes met een batterijtje. Mijn zoon had die op Thinkgeek zien staan en heeft ze voor mij besteld. Nu was hij zaterdag jarig en het maakte niet wat voor taart ik maakte als de lampjes er maar in verwerkt waren. Dus toen heb ik maar een vliegende schotel gemaakt. De taart zelf is niet helemaal/helemaal niet naar mijn zien. Ik wilde de taart helemaal bekleden dus ook de onderkant. Heb dat toen eerst gedaan en daarna de taart alvast op het bord met gras en water(pipinggel) gezet en daarna de onderlaag gevuld en de bovenste helft er op gezet. Toen moest daar natuurlijk nog een laag marsefont over, wat een ramp want het kwam natuurlijk in het water en toen ging het scheuren en plooien. Ik had gewoon eerst de hele taart moeten maken en daarna pas op het bord moeten zetten, maar ja denk foutje. Volgende keer beter.
Hij was wel heel lekker gevuld met choco mousse en afgesmeerd met choco fudge. En de lampjes kwamen heel leuk uit in de taart ik had ze in van die bloemenbuisjes gedaan, dus na afloop er weer netjes uitgehaald en nu liggen ze klaar voor een volgende keer.
Als jullie nog ander leuke toepassingen hebben voor de lampjes dan hoor ik dat graag. De set bestaat uit 4 lampjes van de volgende kleuren: rood, blauw, geel(oranje), groen en multi color.
groetjes Ri@
kijk ook eens op mijn site www.deoudetaartendoos.nl