1

Onderwerp: Hai hai!

Hallo! Ik ben nieuw ;) Laat ik maar wat over mezelf vertellen, ik ben Laura, ik word aankomende donderdag 24 juni 21 jaar, en ik woon samen met Mark mijn verloofde en onze 3 katten. Onze 3 schatjes heten Iris (3), Jack (1) en Harley (9 weken (L)).
Op het moment ben ik met de afronding van een opleiding bezig die ik niet ga afronden. Dat is op advies van de dokter en ik hoef even helemaal niets. In juli begin ik met therapie en ik zit erover na te denken om de opleiding banketbakker te gaan volgen.

Zo dat is alweer een heel verhaal  :P

Heel veel liefs,

Laura

2

Re: Hai hai!

Welkom Laura!

Een hobby taartenmaken kan inderdaad heel plezierig zijn om je gedachten te verzetten :)

Kijk eerst maar eens lekker rond op deze site!

Een banketbakkers opleiding zoals we die hier in Nederland kennen zijn overigens echt totaal anders dan wat je hier op deze site zal zien. Vergis je daar niet in, zou zonde zijn als je met verkeerde verwachtingen aan die opleiding begint! :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

welkom en inderdaad een opleiding is helemaal anders als hetgeen je hier ziet. veel plezier met je nieuwe hobby

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen