Onderwerp: klein bruidstaartje
voor vrienden een klein bruidstaartje gemaakt was maar een kleine bruiloft dus ik hoefde geen stapel te maken .bekleed met marsepein en gevuld met aardbeijam/mascarpone/slagroom.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » klein bruidstaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor vrienden een klein bruidstaartje gemaakt was maar een kleine bruiloft dus ik hoefde geen stapel te maken .bekleed met marsepein en gevuld met aardbeijam/mascarpone/slagroom.
Smakelijk, in meerdere opzichten
Heel mooi taartje!
Erg mooi met het relief en de glans en dan het contrasterende rood!
Sjiek!
Erg mooi hoor Yvonne! Heb je de marsepein zelf gekleurd en daarna met pearlspray gespoten?
wat een schatje!
Prachtig bruidstaartje
supermooi taartje
heel sjiek taartje
Erg mooi hoor Yvonne! Heb je de marsepein zelf gekleurd en daarna met pearlspray gespoten?
goeiemorgen, ik heb een beetje witte rolfondant door de marsepein gemengd en toen verder wit gekleurd,daarna inderdaad met pearlspray bespoten.allen wat ik jammer vondt dat toen hij werd opgehaalt het lint wat vocht plekken vertoonde,misschien op het allerlaatste moment er omdoen volgende keer??
Wat een lief taartje.
Nee hoor dat hoeft niet. Ik heb het ook dag van tevoren gedaan en niks gezien van vlekken. Waar heb je mee afgesmeerd? En was de taart droog van de pearlspray voor je het lint erom deed?
de pearlspray maakt het inderdaad helemaal af, prachtig.
Nee hoor dat hoeft niet. Ik heb het ook dag van tevoren gedaan en niks gezien van vlekken. Waar heb je mee afgesmeerd? En was de taart droog van de pearlspray voor je het lint erom deed?
ik had de taart van te voren gemaakt wegens tijdsgebrek hij kwam uit de vriezer en stond in de koelkast waar ik hem een paar uur voor ze hem kwamen halen heb uitgehaald en bespoten met de pearldust en toen het lint er om.dus de pearldust was inderdaad nog niet helemaal droog,maar toen ze hem kwamen halen gaf hij nog wat af droogt dat wel helemaal op?? ik ben nog maar een beginner dus ik leer een hoop van jullie.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » klein bruidstaartje