Onderwerp: [feedback] Jojanneke style !
Ben best tevreden over deze stapel, maar het kan altijd beter......
Graag nog verbeterpunten of feedback.
Gr Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [feedback] Jojanneke style !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben best tevreden over deze stapel, maar het kan altijd beter......
Graag nog verbeterpunten of feedback.
Gr Heidi
helemaal super, wat een knalkleuren! feedback? het enige wat ik kan bedenken is dat ik graag hogere taarten zie.
oooohhh ik vind um geweldig!!!
feedback: .................geen idee gewoon geweldige taart
Hij is geweldig! Ik ga deze taart zeker onthouden....
Wat een geweldige taart! Schitterende kleurencombinatie, ik heb 'm opgeslagen voor inspiratie!
Bij m'n eerste blik had ik 't idee dat de jarige 7 jaar geworden was, door de lange vleugel die wat weg had van een 7. Later zag ik dat de jarige toch echt 3 jaar was!
Heel erg mooi geworden hoor! Superleuk dat Jojanneke vogeltje. Heel mooi kleurgebruik, heel netjes, papier goed gekozen bij het ontwerp. Niet echt verbeterpunten te bedenken...
Kleine tip dan: als je weet wat je voorkant is, begin dan met je parelsnoer om de taart te leggen met het midden vooraan, dan zie je de overgang naar een nieuwe streng minder duidelijk (maar ik weet heel goed dat ie soms breekt hoor Heb ik zelf ook... En dan moet je maar de energie en tijd hebben om een nieuwe te maken
)
Groetjes, Jozien.
ja, ik zie idd bij de roze dat de pareltjes niet helemaal aansluiten, maar die breken nogal snel....ik zal er de volgende keer beter opletten.
Gr Heidi
leuk leuk leuk!!!!
Een hele leuke stapel en de pareltjes zag ik ook,dat ze niet zo mooi aansluiten!
Ik vind hem leuk! En feedback? Hmm, dat je foto's wat scherper kunnen? Taart is super!
Ja, die foto's dat lukt ook nog niet altijd, maar ik ga er aan werken !
Bedankt voor de opbouwende kritiek ! Daar kan ik wat mee.
geen feedback, wel super schattig !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [feedback] Jojanneke style !