Onderwerp: trots! new blossom en een pump!
Zo mn nieuwe blossom binnengekregen direct aan de slag gegaan ook mn shoecutter eindelijk geprobeerd! en heb het jurkje van lindy even een andere 'twist' gegeven. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » trots! new blossom en een pump!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo mn nieuwe blossom binnengekregen direct aan de slag gegaan ook mn shoecutter eindelijk geprobeerd! en heb het jurkje van lindy even een andere 'twist' gegeven. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Prachtig! 
Ik vind ze prachtig, vooral de pump!
Is dat nou de miniature shoe van JEM?
Ga vlg. week cc versieren met (sport)vriendinnen en vind deze helemaal geweldig!
Groetjes Ymie
Zo knap altijd bij jou: niet alleen prachtige taartjes, ook nog eens supermooi gefotografeerd! 
prachtig!
Erg mooi!
Heel mooi!
Super mooi!!
Echt héél erg gaaf!! Geweldige kleurencombi zwart en fuchia roze!
Ik ga snel ook eens zwarte schoentjes proberen.

Prachtig! Ik ben weer zwaar onder de indruk 
heel erg leuk!!! 
Erg mooi; vooral de onderste! 
Geweldig leuk!
Hoe heb je die bloemen gemaakt? is dat een speciale uitsteker met dat reliëf of heb je dat er zelf in gemaakt? Dat wil ik namelijk ook wel kunnen maken

wow, heel mooi!!
Zag de thumbnail op CC en wist dat ze van jou waren! Echt super mooi!
Wauw!!!! 
werkelijk prachtig
prachtig gedaan
Ik vind ze prachtig, vooral de pump!
Is dat nou de miniature shoe van JEM?
Ga vlg. week cc versieren met (sport)vriendinnen en vind deze helemaal geweldig!Groetjes Ymie
Ja klopt! Had hem al een tijdje liggen en nu eindelijk een keertje gebruikt
Sluit ik me volledig bij aan.
Hoe heb je dat reliëf gekregen. Heb je daar speciale matjes voor? Zijn die van de cuttlebug o.i.d.?
Hoe heb je dat reliëf gekregen. Heb je daar speciale matjes voor? Zijn die van de cuttlebug o.i.d.?
nee geen cuttlebug.. een keer van een site gehaald met impressiematjes voor klei 
Renata75 schreef:Prachtig! Ik ben weer zwaar onder de indruk
nee geen cuttlebug.. een keer van een site gehaald met impressiematjes voor klei
Weet je toevallig nog welke site 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » trots! new blossom en een pump!