1

Onderwerp: Waar staat PME eigenlijk voor?

Ik ben bezig met module 1 van de PME cursus, maar waar staat de afkorting PME eigenlijk voor?  :o  :D Ik kan het online niet vinden, ook niet op de site van PME zelf. Ik kan het natuurlijk op de cursus vragen, maar het duurt nog 2 weken tot de volgende les en geduld is niet mijn sterkste kant  :lol: .

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Re: Waar staat PME eigenlijk voor?

gewoon gevonden hoor: Precision Machining Engineers

en dan heb ik gezocht op PME knightbridge history :)

ow, hier de rest van het stukje, misschien wel leuk om dat even hier neer te zetten:

Precision Machining Engineers (Harrow) Limited was established in 1956 and soon earned a reputation for producing high quality products. In the early 1970's PME became involved in the cake decorating world which led to the formation of PME Sugarcraft Limited. In 1999 Knightsbridge Bakeware Centre Limited merged with PME Sugarcraft Limited to form Knightsbridge PME Limited.

Knightsbridge PME is now considered one of the world's leading manufacturers of quality cake decorating equipment and their product range includes a host of products that are found in the kit boxes of most professional and hobbyist cake decorators.

PME exhibits at international trade shows and continues to develop new products, which are distributed worldwide. In addition to our own range of products we are the sole UK distributors for Wilton Industries USA products and also distribute these within the EU, Africa and beyond.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Eh... dan heb ik dus uiteindelijk een masterdiploma van precisiebewerking ingenieurs!  :lol:
Mijn man vroeg het en ik wist het antwoord niet, maar ik had toch wel iets met taart verwacht...  :lol:  :lol:

Bedankt voor het opzoeken Tirza!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Sigrid schreef:

Eh... dan heb ik dus uiteindelijk een masterdiploma van precisiebewerking ingenieurs!  :lol:
Mijn man vroeg het en ik wist het antwoord niet, maar ik had toch wel iets met taart verwacht...  :lol:  :lol:

Bedankt voor het opzoeken Tirza!

Ja ik eigenlijk ook...

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs