Onderwerp: Belle de prinses
Deze taart is echt een last minute, of ik alsjeblieft alsjeblieft, en zo ging het nog wel een paar regeltjes door een taart voorhaar dochtertje wilde maken voor a.s. zaterdag. Ze was heel laat met bestellen, maar ze had mijn naam gehoord en ze was helemaal enthousiast geraakt dus, ze wilde geen Hema taart, maar 1tje van mij.
Ik had vrijdag een bruilofttaart staan, en vertelde haar, dat ik meestal erg moe ben na het maken van zo'n taart, maar ze wou er toch echt 1 van mij, desnoods wilde ze dubbel betalen, nou dat vond ik onzin, hoewel, wel heel erg strelend dus toch maar ja gezegd. Vandaag kwam haar vader van deze prinses de taart ophalen. Auto moest eerst in de kofferbak leeggehaald worden anders pastte de taart er niet in.
zijn reactie: ''ik dacht dat je er niet zoveel werk van zou maken, maar dit is echt prachtig, en gaf me spontaan een hele dikke zoen op mijn wang, kijk dat is onbetaalbaar, hihi
Bedankt voor het kijken!!
Ga nu heerlijk weekend houden met mijn dochtertje, mijn mannen zijn de deur uit, naar de luchtmacht en wij gaan heerlijk stappen samen (ze is 5 jaar, maar ik denk dat we ons best vermaken)
Fijn weekend allemaal!!